Aviseringar
Rensa alla

Konstigt att en 12 åring attraheras av 10 åring?


Ämnesstartare

My dreams are her: Som 10 åring var de knappt något alls i jämförelse och generellt är de så. De blir lite onödigt att prata om det i fall de inte är aktuellt.

Du satt antagligen lite avskärmad och lekte med tåg på dagis/lekis/förskola när de andra ungarna undersökte varandras kroppar i form av smek och lek i kuddrummet. :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja 12åringar brukar inte ägna så mycket tid åt att vara genuint attraherade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ja jo visst tänkte man lite men inte jättemycket när man var 12. Som 10 åring var de knappt något alls i jämförelse och generellt är de så. De blir lite onödigt att prata om det i fall de inte är aktuellt.

De flesta killar i min klass när jag gick i trean började att undersöka sin sexualitet när man var ca 10 år. Kommer ihåg att vi till och med tittade på porr tillsammans när nån var hemma själv. 


   
SvaraCitera

S3ON: Du satt antagligen lite avskärmad och lekte med tåg på dagis/lekis/förskola när de andra ungarna undersökte varandras kroppar i form av smek och lek i kuddrummet. :))

Alltså att de kan förekomma sexuella aktiviteter eller semi-sexuella aktiviteter i lägre åldrar (läs under 12) förnekar jag inte men jag tror inte de är vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Alltså att de kan förekomma sexuella aktiviteter eller semi-sexuella aktiviteter i lägre åldrar (läs under 12) förnekar jag inte men jag tror inte de är vanligt.

Ja, exakt. Om du hade uppehållit dig i kuddrummet hade du haft en helt annan bild, kanske. Eller så hade du varit så självupptagen och ointresserad ändå att du inte hade lagt märke till något. Hade du själv haft intresset så hade du insett. :)) 


   
SvaraCitera

S3ON:

Ja, exakt. Om du hade uppehållit dig i kuddrummet hade du haft en helt annan bild, kanske. Eller så hade du varit så självupptagen och ointresserad ändå att du inte hade lagt märke till något. Hade du själv haft intresset så hade du insett. :)) 

Tror vi går för mycket off-topic här men låt mig avsluta.  Vad mig beträffar minns jag ryska posten men de var senare och inte på dagis.


   
SvaraCitera

Nej.

My dreams are her:

Tänker man på så mycket på sex i den ålder? Jag gjorde inte det.

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej varför skulle det vara konstigt?

S3ON:

Det är väl upp till var och en att avgöra själv?

Självklart, men det är Adaqs åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Tror vi går för mycket off-topic här men låt mig avsluta.  Vad mig beträffar minns jag ryska posten men de var senare och inte på dagis.

Mja, ryska posten utspelade väl sig lite mer öppet? Alltså kanske inför fröknarnas egna ögon? Eller på fester och discon etc. Incidenterna i kuddrummen sågs som sjukt bisarra, och därmed smög alla inblandade med det, för vi visste att de skulle bli jättearga och ledsna om det kom oss på spåren.. Särskilt om de talade om för våra föräldrar.. Tro, mig det händer i stor skala..

Att förneka att det är vanligt är att gå i helt fel väg, det sätter ju jättestor press på de stackars ungarna! Jag tycker vi normaliserar ungas sexuella förmågor istället! Låt dem knulla med varann om de vill för det skadar INGEN!  


   
SvaraCitera
mens
 mens

Det är ju en rätt stor skillnad i den åldern men det beror väl på hur hen är kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Det är ju en rätt stor skillnad i den åldern men det beror väl på hur hen är kanske

Hur menar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är något DU är inblandad i sååå: KÖR PÅ FÖR FAN!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritschvaff:
Om det är något DU är inblandad i sååå: KÖR PÅ FÖR FAN!!!

Nej jag är inte inblandad i något... Jag är 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denokände:

Nej jag är inte inblandad i något... Jag är 15.

Oki, xD


   
SvaraCitera