Aviseringar
Rensa alla

Konstigt ex..


Ämnesstartare

Halloj!

För ungeför en månad sen tog jag och min dåvarande kille en "paus". Det var på hans ord, han tyckte att jag var upptagen med massa andra saker än honom och när vi väl sågs blev det "enformigt".
Jag accepterade allt och blev såklart helt förkrossad.
Efter en vecka hörde han av sig och frågade hur det var med mig, inget mer med det. Nån dag senare frågade han helt onödiga frågor som vilken person som helst skulle ha kunnat svarat på.
Sen blev det tyst och jag smsade hon och sa att jag saknade honom, han svarade att han inte sakanade mig tillräckligt.
Jag tyckte att vi inte behövde prata så mycket mer. Men nu har han börjat stalka mig på massa webbsidor och gillar foton på mig och håller på... Alldedes nyss ville han inte prata med mig?

Jag vill ha tillbaka honom och skriva något till honom mne villinte verka för på...Samtidigt som jag vill att han ska försvinna ur mitt liv.
Men kan inte komma över honom helt enkelt...Allt påminner om honom hela tiden..

Vad skulle du gjort om du var jag?

alla som tycker detta är jätte larvigt behöver inte posta något onödigt..


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker att du ska sluta prata med honom


   
SvaraCitera

Eveeliinnaa:

Nån dag senare frågade han helt onödiga frågor som vilken person som helst skulle ha kunnat svarat på.

Vad var det för frågor? Är viktigt att veta för kan ha en anledning

Eveeliinnaa:

Men nu har han börjat stalka mig på massa webbsidor och gillar foton på mig och håller på... Alldedes nyss ville han inte prata med mig?

Ett vanligt fenomen att när man märker att något försvunnit ur ens liv så
börjar man sakna det/den efter ett tag. Tror han inte vågar säga som det är utan använder sig av det knepet för att du ska visa intresse för han igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Vad var det för frågor? Är viktigt att veta för kan ha en anledning

Vi går en på en gemensam kurs.. Så han undrade när provet var... Det skulle han ha kunnat fråga vem som helst egentligen. '

Men förstår inte ska jag skriva till honom eller låta honom vara? Vill ju hat tillbaka honom. Men vad ska jag skriva isf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Vad var det för frågor? Är viktigt att veta för kan ha en anledning

Vi går en på en gemensam kurs.. Så han undrade när provet var... Det skulle han ha kunnat fråga vem som helst egentligen. '

Men förstår inte ska jag skriva till honom eller låta honom vara? Vill ju hat tillbaka honom. Men vad ska jag skriva isf?


   
SvaraCitera
zIGGE

låt honom va - du är värd bättre!


   
SvaraCitera

Eveeliinnaa:

Men förstår inte ska jag skriva till honom eller låta honom vara?

Eveeliinnaa:

paus

Eveeliinnaa:

Det var på hans ord

Eveeliinnaa:

han inte sakanade mig tillräckligt.

han vill bara ha dig när du inte vill ha honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

han vill bara ha dig när du inte vill ha honom

Hur menar du?

Har bara så svårt att släppa honom. ALLT påminner mig om honom.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

han vill bara ha dig när du inte vill ha honom

Hur menar du?

Har bara så svårt att släppa honom. ALLT påminner mig om honom.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

låt honom va - du är värd bättre!

[love]


   
SvaraCitera