Aviseringar
Rensa alla

konstigt men..


Ämnesstartare

Alltså jag är ingen hitler fan eller hur man nu säger... men jag är på semester och bor på ett hotell just nu. När jag skulle kolla på balkongen om det regnade så råkade jag göra ett sånt där hand viftning bara för att kolla om det regnade. Jag märkte detta efter 1 sekund och blev lite sådär ''oj vad gör jag haha''. Alltså ni vet den där man sträcker ut sin arm med handen som ett hej fast med låg vinkel. Iallafall ingen såg detta men jag fick lite självångest efteråt och tänkte på om någon kunde ha sett det. Alltså jag räckte ut handen utöver balkongen för att se om det kom regn. Hursomhelst är det konstigt att man gör så eller hur räknas det om man gör det för att visa tecken. Liksom om jag behöver sträcka handen ibland måste folk tro att det verkligen är det tecknet?


   
Citera
Ämnesetiketter
Haien

Så länge du inte gör det i länder där det är olagligt, (ex. Sverige) så gör det inget, finns dock inget bra med det då de flesta nog faktiskt tror att du heilar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Så länge du inte gör det i länder där det är olagligt, (ex. Sverige) så gör det inget, finns dock inget bra med det då de flesta nog faktiskt tror att du heilar. 

förstod inte dig riktigt nu. Jag är ju fortfarande på jorden just nu, bara utanför Sverige. Och vad menar du  med att de flesta tror jag helar när jag inte gjorde det riktigt på det sättet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är en rörelse, inget att lägga något värde i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså beror på var du gör d ingen står ju och heilar på ballkongen så tror ingen tänker så men gör du d på stan så....


   
SvaraCitera

Tror inte att någon direkt skulle bry sig. Du har ju inte gjort det i ett sammanhang där det skulle kunna räknas som hmf. 


   
SvaraCitera

Jag brukade hälsa på min kompis med en heil när jag gick i femman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Jag brukade hälsa på min kompis med en heil när jag gick i femman.

jasså hur reagerade din mamma då? 😉


   
SvaraCitera

vincebruh:

jasså hur reagerade din mamma då? 😉

Hon vet inte om det.


   
SvaraCitera

Har gjort samma sak, man tänker på det men alla kanske inte kopplar ihop det med Hitler direkt


   
SvaraCitera
evene

Tror ingen skulle bry sig, eller ens lägga märke till det så länge du inte gör en heil med avsikt.


   
SvaraCitera