Aviseringar
Rensa alla

Kontakt anonymt, men ändå inte?


Ämnesstartare

Hej!

Jag undrar om det finns sidor på internet där man kan skriva och dela med sig av erfarenheter, anonym eller inte, men att man ändå kan komma i kontakt med andra som också har haft det jobbigt/har det jobbigt.
Jag är oftast anonym (som nu) när jag skriver om saker som är jobbiga/privata, men jag skulle vilja att man kunde kontakta den man skriver med, så att man kan fortsätta skriva på t.ex. mejl.
Jag söker någon att skriva och dela mina erfarenheter med ang. sexuell läggning, psykisk ohälsa, fysisk/psykisk misshandel inom familjen m.m. och det vill jag helst göra så anonymt som möjligt. Förstår du vad jag menar?

Tacksam för svar!
Kram, Nystanet


   
Citera
time
 time

Nystanet:

Jag undrar om det finns sidor på internet där man kan skriva och dela med sig av erfarenheter, anonym eller inte, men att man ändå kan komma i kontakt med andra som också har haft det jobbigt/har det jobbigt.

Jag vill inte verka ohövlig eller så, men ser du vad det är för sida du hamnat på?


   
SvaraCitera

Hört om massor av såna.... . brukar sammanfatta dem med ordet forum


   
SvaraCitera

Du kan skicka PM till mig så kan vi prata, stöttar gärna då jag har det ganska sketet själv.


   
SvaraCitera

Det här ärväl en bra sida? Men iallafall så finns jag om du vill prata, har också haft lite problem så ja.


   
SvaraCitera