Aviseringar
Rensa alla

kontakt - hur ofta?


Ämnesstartare

Bor tillsammans, så 24/7. fast nu har vi fått varsitt jobb så bara ses på kvällarna nu.


   
SvaraCitera

framtidstron:

Tänk den gamle gryphon som man aldig skulle kunna föreställa sig vara betuttad kärlekskrank

Ja, tänka sig. Det trodde man inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror på...är man van att snacka varje dag så känns det typ konstigt om det går en dag utan att nån hört av sig...man undrar typ vad som är fel haha. så var det med min senaste kille iaf för han hörde av sig typ hela tiden.

med killen jag hade innan var det inte samma,det kunde gå nån dag/några få dagar utan att vi snackade men det var okey då för då kändes det liksom roligare när man snackade med/träffade varann nästa gång. dock så tyckte jag i allmänhet att han hörde av sig för sällan, det känns som att man är närmare varann om man hör av sig och har kontakt ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

under första 6 - 9 månaderna så var de väl telefon 3 - 4 gånger per dag. Mycket sms osv.

efter 1 år - 1,5 år så en gång per dag kanske. Det var rätt struligt och inget jag ska gå in på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi hörs varje dag. Typ två sms, två-tre telefonsamtal och msn på kvällen [love]


   
SvaraCitera
Åtta

cocodrilo:

Typ två sms, två-tre telefonsamtal och msn på kvällen [love]

Gud så jobbigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Gud så jobbigt!

Varför tycker du det? Det skulle väl vara jobbigt om inte vi båda hade haft samma kontaktbehov, men som det är nu så är det inte ett dugg jobbigt [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

cocodrilo:

Varför tycker du det?

Därför att det skulle bli alldeles för mycket för mig. Jag vill få göra andra saker än bara sitta i telefon hela dagarna och kvällarna.

cocodrilo:

Det skulle väl vara jobbigt om inte vi båda hade haft samma kontaktbehov

Njae, då antar jag att det inte är jobbigt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera