Aviseringar
Rensa alla

kontakt linser.


Ämnesstartare

vad tycker ni/du som läser detta om fok som bär kontaktlinser? tycker du att det är attraktivt? eller kanske använder du det just nu för att se bättre. Om du använder/har använt kontaktlinser tidigare hur upplevde du känslan? var det jobbigt från början? har du kanske något tips gällande linser? kommentera gärna,


   
Citera
Ämnesstartare

agnesberg: vad tycker ni/du som läser detta om fok som bär kontaktlinser? tycker du att det är attraktivt?

Frågan är ju omöjlig att svara på eftersom man inte SER om personen bär kontaktlinser.

agnesberg: eller kanske använder du det just nu för att se bättre.

Använder glasögon enbart när jag kör bil och ibland när jag ser på TV och bio. Nej, kontaktlinser är inget för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again:

Frågan är ju omöjlig att svara på eftersom man inte SER om personen bär kontaktlinser.

skall nog vara färgade linser då iochmed att vanliga kontaktlinser är genomskinliga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

skall nog vara färgade linser då iochmed att vanliga kontaktlinser är genomskinliga. 

Alltså om det syns att dom är billiga fake linser så kanske det inte är så snyggt.. Det är väl bättre då att köpa linser som är bra detaljerade och liknar en riktig iris om man tänker använda dom dagligen. Onaturligt färgade linser t.ex röda eller lila tycker jag inte är så snyggt om man inte har klätt ut sig eller cosplayar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

Alltså om det syns att dom är billiga fake linser så kanske det inte är så snyggt.. Det är väl bättre då att köpa linser som är bra detaljerade och liknar en riktig iris om man tänker använda dom dagligen. Onaturligt färgade linser t.ex röda eller lila tycker jag inte är så snyggt om man inte har klätt ut sig eller cosplayar. 

visste inte om att det fanns såkallade ''fake'' linser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

visste inte om att det fanns såkallade ''fake'' linser.

Nej men du fattar vad jag menar


   
SvaraCitera
Haien

Tycker själv linser med styrka och färgade linser är helt olika kategorier av saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle vara så jävla skönt med linser, samtidigt som att jag inte kan se saker på specifika håll då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Tycker själv linser med styrka och färgade linser är helt olika kategorier av saker

Precis så är det. Vad föredrar du själv då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
skulle vara så jävla skönt med linser, samtidigt som att jag inte kan se saker på specifika håll då

Vad kul att du är intresserad av linser. Vad är det för typer av linser du skulle välja om det var mellan färgade och kontaktlinser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

Vad kul att du är intresserad av linser. Vad är det för typer av linser du skulle välja om det var mellan färgade och kontaktlinser?

kontaktlinser för att kunna skippa glasögonen helt, färgade hade jag valt brunt för tycker bruna ögon är så fina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

 hade jag valt brunt för tycker bruna ögon är så fina

intressant. varför just bruna ögon? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

intressant. varför just bruna ögon? Rullar ögonen

cause brunögda är the underestimated royalties. 10/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

intressant. varför just bruna ögon? Rullar ögonen

nämn en dålig sak med bruna ögon, just precis. det finns inget Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

intressant. varför just bruna ögon? Rullar ögonen

dem första människorna var brunögda, vilket betyder ännu mer varför de är top tier


   
SvaraCitera