Aviseringar
Rensa alla

kontaktannons,


Nonoton:

Du måste vara en riktigt intressant tjej [badgrin][cool][rolleyes][mad]

<3

Hade varit intresserad om du inte pluggat något så hemskt, samt om du kunde hantera språket ordentligt.

mimmiee3:

hej

Hej,

mimmiee3:

år,
som

år, som

mimmiee3:

jag

Jag

mimmiee3:

possetiv

positiv

mimmiee3:

själv

Själv

mimmiee3:

intresserad hör

Intresserad? Hör

mimmiee3:

flera bilder

Flera bilder

mimmiee3:

hem !

hem!

mimmiee3:

omtänksam..

omtänksam.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Hade varit intresserad om du inte pluggat något så hemskt, samt om du kunde hantera språket ordentligt.

Vad har du för utbildningskrav då för att man ska få ligga med dig? [sad]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Vad har du för utbildningskrav då för att man ska få ligga med dig? [sad]

Att man inte ska läsa företagsekonomi. Eller jo, det kanske går, om man kan ge ett jävligt bra skäl till det.

I övrigt kan man vara vilken högstadiedropout som helst, ungefär.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Att man inte ska läsa företagsekonomi.

Vadan detta


   
SvaraCitera

elverpigen:

Vadan detta

För att jag är en commie bastard och varenda jävel jag träffat som läst företagsekonomi varit dum i huvudet. Med ett undantag, tror jag, men ja. Undantaget som bekräftar regeln.


   
SvaraCitera
time
 time

Victor Ahlén:

Jag heter Victor, jag är 16 vintrar.
Jag gillar dinosaurier och lego.

Söker främst en fräsig och cool tjej som uppskattar mina bajs och kiss skämt.

Jag vill adoptera dig och ha dig som lillebror. Får jag?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag vill adoptera dig och ha dig som lillebror. Får jag?

Självklart så kan du få göra det! Tänk så kalas!


   
SvaraCitera
time
 time

Victor Ahlén:

Självklart så kan du få göra det! Tänk så kalas!

Ska ta hand om dig jätteduktigt! Och när våra adoptivföräldrar (vi måste hitta sådana) är på kalas hos vänner så lovar jag att du får stanna uppe till NIO, minst!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ska ta hand om dig jätteduktigt! Och när våra adoptivföräldrar (vi måste hitta sådana) är på kalas hos vänner så lovar jag att du får stanna uppe till NIO, minst!

Åh gudars det bara pirrar i hela mig!

Men du, snälla söta. Kan jag möjligen titta på en skräckis när mor och far gått på kalas?


   
SvaraCitera

Snabbpresentation: Jag är en artonårig kille som studerar sista året på en gymnasieskola i Stockholm med hotell som inriktning. Utanför skolbänken sysselsätter jag mig oftast med att: umgås med vänner, titta på film, spela gitarr, fiska, teckna och spela ishockey.

Som person är jag ganska blyg och gör inget större väsen av mig. Folk får mer en gärna ta kontakt med mig, jag är inte allt för ofta den som tar kontakt med andra. Men om jag lär känna folk så har jag inget problem med att prata Jag är en social och utåtriktad person som söker vänskap i första hand och allt där emellan.

Hör jätte gärna av dig om du känner för att lära känna mig eller bara utveckla en konversation. [smile]


   
SvaraCitera
time
 time

Victor Ahlén:

Kan jag möjligen titta på en skräckis när mor och far gått på kalas?

Det beror på vad det är för slags skräckis du menar. Snackar vi om bumbibjörnarna eller Grudge här?


   
SvaraCitera