Aviseringar
Rensa alla

Kontaktannonstråden


Ämnesstartare

Och innan det kommer en klåfingrig moderator, skribent eller administratör som vill ta bort tråden kan jag tala om att trådnamnet är nästan lika vilseledande som beskrivande.

Här får inga kontaktannonser förekomma (eftersom det är emot reglerna) utan ni ska helt enkelt beskriva er själva.

Idé och inspiration kommer från denna tråd:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=240673

Den är också en ganska bra fingervisning mot vad jag tänkt mig.

Den här tråden är också förhoppningsvis en ganska effektiv åtgärd för att förhindra att andra användare följer BreakTheAuthoritys exempel och därmed fyller sidan med liknande egocentrerade trådar.

I skrivande stund slår det mig att all information kan tänkas finnas på vederbörandes presentation, men uppenbarligen kan en del (t.e.xBreakTheAuthority) tycka att det är kul ändå. Dessutom kan man ju skriva saker här som man inte skrivit på sin presentation (Gud vet varför.)

Antagligen är det en fullständigt onödig och får som sådan sälla sig till sina många gelikar.

Och så vill jag göra alla uppmärksamma på att det här är min sjuttionde tråd. Skål för det.


   
Citera
Ämnesstartare

Är bäst på allt men försöker inte visa det för mycket så att ni andra också ska få er chans. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är bäst på allt men försöker inte visa det för mycket så att ni andra också ska få er chans. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 08,Folk säger att jag är konstig och galen,för jag skiter i vad folk tycker 🙂
Jag tycker det är roligt att träffa nytt folk,och jag älskar att festa i stan >.> Thats my life!

vad fan ska man mer skriva?

Hobby: Dyka,skidor"twintips" har tänkt gå surf skola i januari i typ bali,så en annan hobby är att resa.

Filmer som jag tycker är bra är "College Filmer" Tex American Pie,Eurotrip,Loser och barnfilmer allt från scooby doo till Peter Pan 😉

Så jap,jag är barnslig,men varför växa upp? 😉


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är elak i sängen.


   
SvaraCitera

Vill du ha mitt CV min herre?

kanske jag skall torka er i röven också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Filmer som jag tycker är bra är "College Filmer" Tex American Pie,Eurotrip,Loser

[bigsmile] Mi Scuzi!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ber tusen gånger om ursäkt för skrivfel som blev i all hast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har stor penis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GIGANTISKKUL:

Mi Scuzi!

This isn't where I parked my car.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Rock Lee, gör mig en kontakt annons

Majkie2 är en vältränad, snygg, känslosam och romantisk kille på 17 år som söker en flicka att dela intima stunder med.

Du, snart lyckliga flicka, som tar kontakt med majkie2 behöver inte ha samma intressen inte ens vara intresserad av ett förhållande, majkie2 kommer att behandla dig precis som du vill bli behandlad.
[love][love][love]
Majkie2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

This isn't where I parked my car.[wink]

ÅH! Vandersexxxxx h3h3h3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GIGANTISKKUL:

ÅH! Vandersexxxxx h3h3h3

haha, den filmen är skit härlig,fick mig att bli beroende av absinth, Grönt sprit [love]
sen blir man sugen på brownis i amsterdam,men vandersex får en att bli rädd 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, vad ska jag säga! Jag dyrkar bärs....[bigcheers]


   
SvaraCitera