Aviseringar
Rensa alla

Kontaktannonstråden


Ämnesstartare

Underbarnet:

absinth, Grönt sprit[love]

The Green Fairy[wink]

Underbarnet:

sen blir man sugen på brownis i amsterdam

Helst ska de ju vara "special brownies" dock

Underbarnet:

men vandersex får en att bli rädd 🙁

Bara jag som blev glad? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=239022&page=1#8811350

Undrar hur detdär skulle se ut i metros kontaktannons-sida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej.

Är flicka, hundrasextiosex komma fem (asviktigt) centimeter lång. Sexton vårar gammal, har hemsk åldersnoja. Bor i norrlands djupaste skogar, sjunger även i ett skojigt band endast bestående av töser. Hes röst, ibland. Gitarr spelar jag också.

Hade en kanin, vilken dog i mitten av februari i år, samma natt som jag färgade håret blått. Kan ej heller hålla ordning, golvet i mitt rum är täckt utav ett tjockt lager av oidentifierbart skräp.

Har fina ryska CD-skivor. Har ej ipod.

Är så arisk man kan bli, mörkt grågröna ögon, svartfärgat hår som jag ej borstat sedan maj. Fin handstil. Kickboxas och simmar, är dock rätt tjock ändå. (Sanning)

Lyssnar på allt från Spice Girls till tuff dödsmetall, men för stunden mestadels på trevlig svenskspråkig musik.

Är vegan, kärlekskrank, språkpedant, närmast sociofobisk och conversebög. Samlade på grankottar när jag var liten.

Gillar med största sannolikhet dig någotsånär om du kan stava och lyssnar på The Cure.

Dold text: Önskar snäll, elak pojke att hamna i beroendeställning hos.

Okioki hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Den här tråden är också förhoppningsvis en ganska effektiv åtgärd för att förhindra att andra användare följer BreakTheAuthoritys exempel och därmed fyller sidan med liknande egocentrerade trådar.

Gillar inte att du får mig att framstå som en dålig förebild, ska anmäla dig nu alltså! :@

Nachac:

men uppenbarligen kan en del (t.e.xBreakTheAuthority) tycka att det är kul ändå.

xD

Det där lät som jag har något handikapp eller något. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Det där lät som jag har något handikapp eller något. [cool]

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GIGANTISKKUL:

Bara jag som blev glad?

mja,som kille tycker jag inte om en tubo dildo i röven,eller 3 st bodybuilders runt mig i skinkläder haha

Fast jag diggar Crazy Europen sex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

mja,som kille tycker jag inte om en tubo dildo i röven,eller 3 st bodybuilders runt mig i skinkläder haha

SKADEGLÄDJE [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BreakTheAuthority:

Gillar inte att du får mig att framstå som en dålig förebild, ska anmäla dig nu alltså! :@

:O

BreakTheAuthority:

xD

Det där lät som jag har något handikapp eller något. [cool]

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GIGANTISKKUL:

SKADEGLÄDJE

Säger bara Crazy europen sex.. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Säger bara Crazy europen sex.. 😉

ojdå [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klipper in från min tråd och skriver dit lite extra. [smile]

Är 18 år gammal, bor i Lund (eller ja, i en asgangsta förort/by som ligger precis utanför Lund), 177 cm lång och väger lite över 70 (gått ner ca 8 kg eftersom jag aldrig hinner träna längre). Jag har 100% nordgermanska gener så du kommer få bästa möjliga genpool på dina barn. Är ekoanarkistiskt vegan.

Lyssnar främst på hip-hop, reggae och dance hall men gillar den mesta musik så länge texten är bra. Alltså inte sån där pop-rap du hör på radion utan lite mer genomtänka texter. Leker själv hiphoppare på fritiden och gör beats och skriver texter och sånt. Tränar dessutom boxning och gymmar men hinner inte lika mycket nuförtiden p.g.a. att skolan är ute efter mitt liv.

Gillar bög- och judeskämt men är varken homofob eller antisemit. Gillar även ironi. Tror på diverse konspirationsteorier. Har telefonfobi.

Har knappt något liv eller vänner utanför UM (och kom inte och påstå att du själv har det för då hade du inte varit medlem här).

Är assnygg, kolla bara min Backstreet Boys-pose på bifogad bild. [cool][cool][cool]

Om jag låter som något du vill ska följa efter dig hem kan du kontakta mig via PM eller adda min msn. Tack för din tid. [party]

IMG_2986.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Undrar hur detdär skulle se ut i metros kontaktannons-sida

Jag tror att det skulle bli världens dyraste kontaktannons. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Jag tror att det skulle bli världens dyraste kontaktannons. [cute]

Haha, kanske minst lästa oxå [blush]
Skulle jag ha sett den skulle jag seröst inte läst ett ord men tagit kontakt med dig ändå, bara för att 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

lyckliga flicka

Haha, fan vad nice >.<

Får ju troligtvis inga svar ändå, dock så gillar jag dig ännu mer nu [cute]

Mja, jag går och lägger mig nu, godnatt! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Haha, fan vad nice >.<

Får ju troligtvis inga svar ändå, dock så gillar jag dig ännu mer nu [cute]

Hejsan hoppsan.. [blush]

majkie2:

Mja, jag går och lägger mig nu, godnatt! 😀

God natt, sov gott och dröm sött!


   
SvaraCitera