Aviseringar
Rensa alla

Kontakter kan ge ut bok?


Ämnesstartare

Hej. Jag har skrivit en bok. Jag vill inte skryta. Men den är verkligen väldigt bra. Jag vet att jag bara är tretton, men jag skojar inte. Jag har egentligen skrivit i HELA mitt liv. Hursomhelst. Jag vet att det är väldigt svårt att få en bok publicerad. Och jag vet att det krävs mycket. Men jag säger det bara, jag har en sjukt bra bok. Och om någon av er som läser detta känner någon som äger ett bokförlag, nyöppnat eller gammalt, som skulle behöva nya författare eller som kan ge mig en hjälpande hand. Jag uppskattar verkligen om ni hjälper mig. Så känner ni någon eller så, så skickar jag gärna boken till er så ni får läsa och så. Och kanske ge den till eran kontakt som äger ett förlag eller ja.

Tack för hjälpen.


   
Citera

MartinDanck:

skrivit i HELA mitt liv.

Har du skrivit i HELA ditt liv så lär ju början vara jäääääävligt skum.


   
SvaraCitera

Testa skicka in till olika förlag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men nästa hela mitt liv typ. Innan jag kunde skriva eller läsa berättade jag massor berättelser för mina föräldrar och så fick dem skriva ner dem ...

Jag har försökt men man får aldrig svar. Jag tror att det bli lättare om någon hjälper mig 😀


   
SvaraCitera

Bra trollat. 4.5/10. Inte illa för en amatör, eller nån smått efterbliven.


   
SvaraCitera

Vad handlar den om? [smile]


   
SvaraCitera

vulkan.se


   
SvaraCitera

Jag kommer att skriva böcker som är mycket bättre än din [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaså? Ska vi slå vad? Hursomhelst detta kommer låter hur töntigt som helst, men men.

Boken handlar om Matthew Grey. Vars far gick bort nyligen. Under hans liv hade han lagt ner hjärta och själ i sitt arbete, och blivit chef för NASA. Han hade forskat om Mars och hur liv skulle kunna utvecklas där. Två veckor efter hans död hittar NASA tecka på liv, på Mars och eftersom hans son Matthew är den ända som känner till hur hans fars hjärna fungerar måste han hjälpa till.

Boken går ut på att NASA då hitta livet och ta reda på mer, och i slutet skjuta upp en raket ditt. Utan att Sk.a. kommer ivägen (Sk.a. är ett piratföretag som menar på att gud skapade jorden, vad mer behövs veta?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Har du skrivit i HELA ditt liv så lär ju början vara jäääääävligt skum.

hahahaha jag garvade onödigt mycket

MartinDanck:

Boken går ut på att NASA då hitta livet och ta reda på mer, och i slutet skjuta upp en raket ditt

eller hur slutar det med att matthews farsa är på mars!!!?!? när dom kommer dit!?!?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm. Tack. Nej, inte direkt. Men vafan jag sa att det lätt töntingt, men ja. Ni är inte här för att kritisera min berättelse, utan svara på min fråga.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

MartinDanck:

utan svara på min fråga.

[n][no-no]


   
SvaraCitera
Hando

Ärligt talat så låter den faktiskt inte ett dugg lockande.


   
SvaraCitera

mm, den låter så jävla rolig.


   
SvaraCitera