Aviseringar
Rensa alla

Kontrollerande pojkvän?!


Dumpa!! Du måste kunna få välja vad du vill ha på dig själv. Det kommer troligen bara bli värre oxå. Man måste få ha lite frihet i ett förhållande!! Bara skit i vad han säger när han säger att du inte få ha det på dig, han har inte rätt att bestämma över dig!!!!


   
SvaraCitera

time:

Men skojar du? Ingen annan har någonsin rätt att bestämma vad ens partner har för kläder eller smink. Det är inte hälsosamt, inte någonstans. 

Jag personligen tycker att smink bara förstör ens utseende (och oftast en persons privata åsikter om sig själv). Och därav min åsikt. 
Sen om jag formulerade min åsikt lite kefft tidigare är en annan femma. Man kan ju kanske inte direkt tvinga någon till det. Man kan framföra det som ett önskemål. Sen så får ju ens partner gärna lyssna på det, vilket var det jag menade. 


LinneeaNilssoon:

Grejen är att jag försöker verkligen prata med honom och förklara att det inte är ett normalt beteende men han vill inte inse det och då blir det alltid jag som ger upp o ber om ursäkt trotts att kag inte gjort någonting fel. Har försökt prata med han hur många gånger son helst men de ger inga resultat

Då äre ju bara och dumpa han. Då har du ju givet han en chans att förbättra sig. Och det har han inte tagit åt sig. 
Låt dig inte dras ner i skiten pga annat folk. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

rogernw:

Jag personligen tycker att smink bara förstör ens utseende (och oftast en persons privata åsikter om sig själv).

tycker du på allvar att man har rätt att försöka bestämma hur ens partner ska se ut?


   
SvaraCitera
Cobrak

rogernw:
Det med smink håller jag med om. 
Istället för att göra slut med han så kan du ju ge han en till chans. Prata med han och försök kom på en lösning på problemen. Efter det kan du göra slut med han om han ändå inte slutar. 

Det gör ingen skillnad. Får han ännu en chans tar han vara på fler möjligheter att kontrolla henne.


   
SvaraCitera

mens:

tycker du på allvar att man har rätt att försöka bestämma hur ens partner ska se ut?

Läs det sista jag skrev. 


   
SvaraCitera

Cobrak:

Det gör ingen skillnad. Får han ännu en chans tar han vara på fler möjligheter att kontrolla henne.


LinneeaNilssoon:

Grejen är att jag försöker verkligen prata med honom och förklara att det inte är ett normalt beteende men han vill inte inse det och då blir det alltid jag som ger upp o ber om ursäkt trotts att kag inte gjort någonting fel. Har försökt prata med han hur många gånger son helst men de ger inga resultat

rogernw:
Då äre ju bara och dumpa han. Då har du ju givet han en chans att förbättra sig. Och det har han inte tagit åt sig. 
Låt dig inte dras ner i skiten pga annat folk. 


   
SvaraCitera

Dumpa honom! Förvånad


   
SvaraCitera