Aviseringar
Rensa alla

Koppla dator till TV


zIGGE

Gentlemen:

Wat. Det är en analog standard med mycket lägre bandbredd än dess efterföljare DVI.

Som jag har sagt förut, kolla upp teknisk specifikationer och verklighets relaterat faktum att stödja dina slumpmässiga argument du har hört av 14åringar på skolbussen.

Gentlemen:

Wat. Anledningarna att man inte har DVI-ingång på skärmar är för att det finns ytterst få laptops med DVI-ut och för att de är väldigt lätt att konvertera DVI till hdmi.

Det riktiga anledningen till varför du inte har DVi på Tv aparater är för att det är ett rent onödigt slöseri (och idiotisk) på pengar för att få använda den meningslösaste standarden på en Tv. En Tv aparat har en DAC som är 100x bättre än datorskärmar, och det är den enda anledningen det inte används.

Gentlemen:

Anledningarna att man inte har DVI-ingång på skärmar

Tv'skärmar genius

Gentlemen:

är för att det finns ytterst få laptops med DVI-ut och för att de är väldigt lätt att konvertera DVI till hdmi.

"Man har inte DVI för att det är lätt att konvertera till HDMI"

Kan någon vänlig mod banna detta troll från UM?


   
SvaraCitera

zIGGE:

Som jag har sagt förut, kolla upp teknisk specifikationer och verklighets relaterat faktum att stödja dina slumpmässiga argument du har hört av 14åringar på skolbussen.

Komposit = Sämst kvalitet
Scart = Dålig kvalitet
VGA = Ok kvalitet
Komponent = Bättre kvalitet
HDMI = Bäst kvalitet


   
SvaraCitera

zIGGE:

kolla upp teknisk specifikationer

Done. Ifall du kan visa på VAR i en teknisk specifikation jag har fel erbjuder jag dig att pröva.

zIGGE:

En Tv aparat har en DAC som är 100x bättre än datorskärmar

... och förklara DAC också.

zIGGE:

Det riktiga anledningen till varför du inte har DVi på Tv aparater är för att det är ett rent onödigt slöseri (och idiotisk) på pengar för att få använda den meningslösaste standarden på en Tv.

Så du anser att HDMI, en närmast identisk standard förutom ljudöverföringen också är skit?

zIGGE:

Tv'skärmar genius

zIGGE:

verklighets relaterat

verklighetsrelaterat, genius

zIGGE:

Tv aparater

TV-apparater, genius

zIGGE:

Tv

TV, genius


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera