Aviseringar
Rensa alla

korrekturläsa svenska


Ämnesstartare

någon som är bra på det? var en person som korrekturläste en text om fildelning bla som jag skrev tidigare och han var bra men har avreggat sig nu 🙁 om du vet vem du är ([crazy]) kan du pma, likaså om du är bra på svenska.


   
Citera

hur lång är texten? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

hur lång är texten? 🙂

kanske 2-3 sid!


   
SvaraCitera

Kör den fram o tillbaka i google translate och kolla upp alla ord som inte översätts rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle gärna hjälpa till men jag är för osäker på mina kunskaper tror jag. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Kör den fram o tillbaka i google translate och kolla upp alla ord som inte översätts rätt.

För det fungerar ju sådär jättebra med grammatiken. Det är antagligen den han behöver hjälp med.


   
SvaraCitera

Budolicious:

För det fungerar ju sådär jättebra med grammatiken. Det är antagligen den han behöver hjälp med.

Sa inte att det var smart, men hjälper iaf lite. Om inte annat får man ju bättre ordförråd av att kolla upp orden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är sämst på svenska. jag kan inte stava då jag ibland får infall av dyslekzi åch anndra les åck zkriw-svorigheteterz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Im not a lemon:

Kör den fram o tillbaka i google translate och kolla upp alla ord som inte översätts rätt.

nej men tack ändå!

dazed_and_confused:

Skulle gärna hjälpa till men jag är för osäker på mina kunskaper tror jag.

kan ju skicka den när den är klar ifall du vill ge det ett försök

lacostekrokodilen:

dyslekzi åch anndra les åck zkriw-svorigheteterz

[love]

Budolicious:

För det fungerar ju sådär jättebra med grammatiken. Det är antagligen den han behöver hjälp med.

är inte grammatiken heller. vill ha tips på hur jag kan förbättra språket och helt enkelt göra texten bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

kan ju skicka den när den är klar ifall du vill ge det ett försök

Vågar inte. [sad]


   
SvaraCitera

soimpolite:

kanske 2-3 sid!

Maila på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Vågar inte.

haha så väldigt passande till min text [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

är inte grammatiken heller. vill ha tips på hur jag kan förbättra språket och helt enkelt göra texten bättre!

Jo, jag förstod det. Jag gjorde fel med att använda ordet grammatiken dock. Jag förstår att det inte är att kolla efter felstavningar du är ute efter. Tyvärr kan jag dock inte hjälpa dig, även om jag är bra på svenska och att skriva så får även jag i min tur mina texter korrade av en högre makt : >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

haha så väldigt passande till min text [love]

Tss nu försöker du bara göra mig nyfiken så du kan genomdriva din sjuka agenda. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

haha så väldigt passande till min text

kan fixa om du skickar


   
SvaraCitera