Aviseringar
Rensa alla

Kort


Ämnesstartare

Hur långa var ni typ när ni var 13?
Jag är 13 nu och är bara 1,48 fast nu växer jag iaf typ 7 mm i månaden men är nästan kortast i klassen. Alla andra e typ 1,60 å längre


   
Citera
Ämnesetiketter

Det kommer! Bara vänta o se! 🙂


   
SvaraCitera

Det är chill, tjejer slutar växa när de är ungefär 16 så du har 3 år på dig 🙂


   
SvaraCitera

Det är ju kortast man vill vara.

Kortast = sötast, eller? 


   
SvaraCitera

Jag är 13 och jag är 154 cm lång.


   
SvaraCitera

7mm i månaden och du ska växa tills du blir åtminstone 16år gammal lär du bli åtminstone 14cm längre och då har jag missat 4månader, alltså du kommer att bli 16cm längre än vad du är idag skulle jag tro. Jag har också varit mycket kortare än alla andra i klassen, sen är jag född i december så alla andra har ju ett försprång, sen kommer man ikapp flera, du kan vara lugn Felicia! 🙂


   
SvaraCitera
Haien

Trevlig-Snubbe:
7mm i månaden och du ska växa tills du blir åtminstone 16år gammal lär du bli åtminstone 14cm längre och då har jag missat 4månader, alltså du kommer att bli 16cm längre än vad du är idag skulle jag tro. Jag har också varit mycket kortare än alla andra i klassen, sen är jag född i december så alla andra har ju ett försprång, sen kommer man ikapp flera, du kan vara lugn Felicia! 🙂

Man kan inte vara säker på hur lång nån blir, det är möjligt att hon slutar växa om en månad också så finns ingen anledning att sätta för höga förhoppningar.


   
SvaraCitera

Haien:

Man kan inte vara säker på hur lång nån blir, det är möjligt att hon slutar växa om en månad också så finns ingen anledning att sätta för höga förhoppningar.

Ja visst det är väl inte omöjligt att hon slutar växa bara sädär... Nej jag tror hon växer mer, hon växer nu 7mm i månaden, visst det kanske blir 6mm i månaden, sen 5mm sen 4mm osv men har lite svårt att se det förens om några månader men ja, hon blir kanske inte 170 men inte omöjligt att hon blir 160 iaf. Nu borde jag tänkt till att sannolikheten att hon växer hela 16cm är nog inte så stor men inte omöjlig. Får se hur stor flickan blir!


   
SvaraCitera