Aviseringar
Rensa alla

kort sex fråga


Ämnesstartare

Tänkte bara  berätta lite kort. 

Varje gång man ser en blondin med hästsvans så blir man riktigt kåt i henne att man nästan vill gå fram och fråga om hon vill ligga. Dock så har man själv aldrig gjort det men ah så sagt man vill bara åt det. Tror ni att man lyckas om man ser bra ut? Dock är man bara under 20. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

testa


   
SvaraCitera

Du når ingen framgång på det sättet. Tjejer må vara enkla - men inte så enkla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera

Nix, bättre och köpa en riktigt söt hund och gå förbi henne med den eller leka med den framför henne så blir hon nog mer intresserad! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, tjejer e för krångliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Entombed:Tjejer må vara enkla

Näääeeee


   
SvaraCitera

rogernw:

Näääeeee

Med rätt utseende och rätt utstrålning på den manliga personen ifråga, så jo.


   
SvaraCitera
mens
 mens

1 tjejer är ingen homogen grupp
2 det upplevs nog  som antingen obehagligt, underligt eller skrattretande i de flesta fall

bete dig


   
SvaraCitera

asså näe

finns bättre sätt att approach:a någon på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
1 tjejer är ingen homogen grupp
2 det upplevs nog  som antingen obehagligt, underligt eller skrattretande i de flesta fall

bete dig

jag fick ligga när jag sa "kan man få fitta här?", men dock så skrattade hon och sa nej, men snackade jag med henne i typ en timme efter det och så ville hon ligga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns säkert någon som skulle svara ja men oftast så är nog det bästa att visa tjejerna respekt och vara trevlig!


   
SvaraCitera

Asså gå för bi bara, sen typ se till att få ögon kontakt och se hur hon ''svarar'' tillbaka om hon bara kollar bort fortsätt gå och satsa på någon annan. Om hon kollar lite länge en 2 sekunder så börja le och märker du att hon ler tillbaka så kan du kanske säga hej och därifrån tror jag att ni kan fortsätta prata och vem vet det kanske slutar med ett ligg (om du är charmig nog). Och seriöst visst är tjejer lätta att ''få'' men inte så lätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Busringde randoms och frågade om dom ville knulla när jag var liten.. typ 10 år kske. De flesta skrattade lr bara lade på luren, men en kvinna som lät väldigt sexig frågade hur gammal jag var.. jag svarade att jag var 15...:$ (tyckte väl att det var en mogen ålder) Då svarade hon att det lät frestande och undrade var vi skulle ses. Å då blev jag assrädd och slängde på luren.. fattar inte vrf såhär i efterhand, pedofil som pedofil, jag ville juuu djupt där inne. Rodnar

Jättesvårt att avgöra ålder på telefon, hon lät mogen, men kunde väl lika gärna vara runt 25


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Busringde randoms och frågade om dom ville knulla när jag var liten.. typ 10 år kske. De flesta skrattade lr bara lade på luren, men en kvinna som lät väldigt sexig frågade hur gammal jag var.. jag svarade att jag var 15...:$ (tyckte väl att det var en mogen ålder) Då svarade hon att det lät frestande och undrade var vi skulle ses. Å då blev jag assrädd och slängde på luren.. fattar inte vrf såhär i efterhand, pedofil som pedofil, jag ville juuu djupt där inne. Rodnar

Jättesvårt att avgöra ålder på telefon, hon lät mogen, men kunde väl lika gärna vara runt 25

Hahaha för skön.


   
SvaraCitera