Aviseringar
Rensa alla

Kortväxt man vill bli inrullad i matta och betalar dig för det (??!)


Ämnesstartare

http://work2work.com/displayad.asp?Annons_Id=1613

Hittade en helt sjuk annons på en sida. Det värsta är att jag tror att han är seriös eftersom han lägger ut sitt personliga telefonnummer

men ändå ganska skoj på nått sätt[cool]:SSS

Vad tycker ni??

Här börjar annonsen
kassa/disk-biträde en dag, 4000 kronor

Mitt namn: Daniel A

Företag:

Information: Hejsan!Har du ett jobb där man står bakom en kassa/disk ibland?Lönen är 4000 kr/arbetspass.

Jag är i min bästa ålder,kille,bosatt i stockholm och gillar trampling.Har ett speciellt intresse.Jag gillar bli stådd på och använd som golv.Det är min hobby och intresse.Jag har i flera år blivit trampad i massvis olika kombinationer. Jag letar efter någon som kan ställa upp på att trampa.Det känns mysigt och massage att bli klämd och pressad.Kommer bl a från thaimassage.

Ut i övrigt har jag vardaglighet präglat av svenssonliv (jobb/vänner/bil/hus etc etc ).

Önskan:

Bli stådd/gådd/använd på i flera timmar.

Problem:

Om hela din aktivitet var kretsat kring att trampa på mig i flera timmar skulle du i början känna nyfikenhet hur det fungerar osv. Men efter ett tag skulle du kanske tappa tålamodet och verkligen känna att du inte orkar nå mer fast du får betalt för varje minut. Jag skulle inte alls tycka om att du kände dig så. När jag ligger därnere vill jag att du känner dig bekväm och glad.

Lösningen till problemet:

Samtidigt som du står på mig är du upptagen med någonting annat då går tiden fortare. Jag ligger bakom en disk, stilla och tyst. När du behöver betjäna kund eller arbeta bakom disken blir du ´´tvungen´´ att ställa dig på mig för jag är ju där.Dvs samtidigt som du jobbar står du på mig.Omständighet att nämna är: Disken skymmer sikten,kunden ser/vet inte mig för
de blir nog överraskade ifall det kommer till deras vetskap.Tanken är att i princip bara du ska veta jag
ligger där.Tanken är att du ska vara upptagen av jobbet att du glömmer mig liggandes därnere.Jag är lite som en ´´stock´´ man står på när man jobbar.

Jag har legat en gång förut och då låg jag i åtta timmar och kunde klara av hela passet.Jag gick upp endast en gång
emellan.Om jag får vara ´´golv´´ under ett arbetspass eller liknande gör du dig förtjänt 4000 kronor.

Problem:

Det finns risk att du ´´stör´´ dig på mig i och med att du ser mig och/eller att jag ser dig,du kanske känner dig obekväm.

Lösningen till problem:

Vi gör mig till osynlig och vi gör så jag inte kan se dig.Hur?Jag rullar mig in i en matta och blir lite som en stock.Jag är en kort man och därmed tar jag liten plats också.Ser man en matta hela dagen blir det ´´objekt tänkande´´ och arbetet går lättare att utföra.

Problem: Du känner du ska skada mig eller kan göra det.

Lösningen till problem:

Jag har hållt på med tramp aktivitet i flera år på massvis olika sätt,exempevis 5 stycken på mig samtidigt.Gör det ont säger jag till.En sak som skyddar/lindrar mig mycket är mattan som jag är inlindad i,den skyddar mer än väl och trycket sprider sig över stor del tack vare den är lite spänd.

Övrigt:

Princip jag följer:Så länge denna aktivitet inte stör eller hindrar affärsverksamheten går det bra.I den stunden det inte verkar funka är det oacceptabelt, då får man avbryta.Arvode för den tid det funkade kommer betalas.
De finns tider och tillfällen när du behöver göra arbete som är inte bakom disken.Du har självklart tillåtelse att lämna mig och utföra såna sysslor.Det finns inte krav att du måste stå på mig,men du kanske blir tvungen om du ska kunna utföra arbetet bakom disken :).Andra sidoaktiviteter såsom lunch/raster är inräknade.Om disken ensamt inte kan skymma sikten kan man exempelvis lösa det genom att lägga till saker som skymmer sikten.

Vad finns det att förlora på detta?

Mitt visitkort

Daniel A

073-6480187

SLUT
Kan inte någon ringa daniel a?? [tard]

haha knas men jag fick en assosciation (felstavat jag vet) till ture sventon .....

ture sventon.jpg


   
Citera

Jag tror inte han skulle gilla om jag ringde, jag har asdjup röst och pratar som en halvdöd pedofil [blush]


   
SvaraCitera

Lättjänade pengar


   
SvaraCitera

Lär ju vara nån som lagt upp den för att driva med honom. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol. Skulle lätt trampa på ngn för 4000/pass.


   
SvaraCitera

Tror tyvärr inte att denna människa finns på riktigt/är seriös. Men gillar idén. Vill ha ett mänskligt golv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaah jag tror lätt han är seriös. fanns massa skir på sidan hahaha


   
SvaraCitera

Men fan vad taskigt att posta min kontaktannons på öppet forum! [sad]


   
SvaraCitera

Nirr:

Skulle lätt trampa på ngn för 4000/pass.


   
SvaraCitera