Aviseringar
Rensa alla

Kosovo, världens nyaste land!


Ämnesstartare

Kosovo är världens nyaste land, vad tycker ni om det ? Det blev ett land den 17 februari 2008! [bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

ointressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Häftigt!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ballt. [smile]


   
SvaraCitera

blum:

ointressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okay, hehe ni har era åsikter vilka jag respekterar! [wink]


   
SvaraCitera

Ett land som inte borde existera.


   
SvaraCitera

Det är väl typ bara 50 länder som erkände dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra. De nationalistiska serbernas dröm om ett Storserbien har fallit. fuck 'em.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är katastrof. Vad blir det härnäst?

Funderar på att bryta loss min kommun ur det Svenska riket med våld och terror och deklarera min kommun som en självständig stat.

Undra ifall folk hade tyckt det var lika coolt och fantastiskt när det sker här på hemmaplan och inte ett land långt borta från våran trygga vardag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Packie:

Undra ifall folk hade tyckt det var lika coolt och fantastiskt när det sker här på hemmaplan och inte ett land långt borta från våran trygga vardag.

Precis! Det skulle vara rätt kul att se alla äckliga vänstermänniskors reaktioner om skåningar börjar skjuta raketer mot städer som ligger angränsande mot Skåne. Vi är ju trots allt danskar egentligen![tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Packie:

Undra ifall folk hade tyckt det var lika coolt och fantastiskt när det sker här på hemmaplan och inte ett land långt borta från våran trygga vardag.

Ingen har väl sagt att det är coolt.

Packie:

Funderar på att bryta loss min kommun ur det Svenska riket med våld och terror och deklarera min kommun som en självständig stat.

Förutom det faktum att det var serberna som satte eld på amassader och dylikt. Jävla smart drag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kacki:

Precis! Det skulle vara rätt kul att se alla äckliga vänstermänniskors reaktioner om skåningar börjar skjuta raketer mot städer som ligger angränsande mot Skåne. Vi är ju trots allt danskar egentligen![tard]

Intressant åsikt. När det gäller Israel och deras aktioner så står du bakom och säger 'go Israel'.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Intressant åsikt. När det gäller Israel och deras aktioner så står du bakom och säger 'go Israel'.

Har du totalt avsaknad av att kunna läsa ironi passaro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ingen har väl sagt att det är coolt.

Förlåt my bad, "ballt" var det någon som sa.


   
SvaraCitera