Aviseringar
Rensa alla

Koss Porta Pro Reklamation


Ämnesstartare

Var ett tag sedan jag vistades här men jag har stött på ett problem jag skulle kunna behöva lite hjälp med.

Mina Porta Pro gick sönder för första gången några år sedan, men på den tiden behövde man inte något kvittonumemr för att få nya. Tyvärr så gick dom sönder igen för något halvår sedan och jag har börjat sakna dom. Såklart så hittar jag inte kvittot efter alla dessa år och eftersom att jag inte har så mycket pengar att göra av med så vill jag helst inte köpa några nya.

Är det möjligt att använda någon annans kvittonummer? Det är ju lifstids garanti på dom så om någon vänlig skäl skulle låta mig använda deras så vore ju det toppen. Man ska ju kunna få nya hur ofta som helst.


   
Citera
Ämnesetiketter

Köp andra, koss har usel kvalité


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Köp andra, koss har usel kvalité

Jo jag vet, har kollat runt lite och kommit fram till att jag måste lägga ut minst 500, helst lite mer om jag vill ha några med bra ljud. Dold text: Jag är fortfarande inte helt säker på vilka jag vill ha, så kom gärna med något förslag Men just nu så har jag inte råd med det, och trots att koss går sönder ganska lätt så har dom helt ok ljud och om jag kan få nya helt gratis så duger dom tillsvidare.


   
SvaraCitera

Speltidning:

mr för att få nya. Tyvärr så gick dom sönder igen för något halvår sedan och jag har börjat sakna dom. Såklart så hittar jag inte kvittot efter alla dessa år och eftersom att jag inte har så mycket pengar att göra av med så vill jag helst inte köpa några nya.

är de köpa på internet eller butik?


   
SvaraCitera

gällande köp tycker jag a-jays är ett ok val, inte fantastiskt ljud men praktiska och ganska hållbara.


   
SvaraCitera

Har reklamerat utan kvitto nummer. Bara skrivit typ Siba på inköpsställe [wink]


   
SvaraCitera

Inte hört bättre än Porta PRO för under 500 kr men rör mig vanligtvis i dyrare prisklasser så lite inte på mig.

Har haft dem och mina gick också sönder 🙁 behagligt ljud i all ära men byggkvaliten är skräp.


   
SvaraCitera

Stasha ihop till något rejält.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

är de köpa på internet eller butik?

Köpte dom på Webhallen i affären om jag minns rätt.

mrman:

Har reklamerat utan kvitto nummer. Bara skrivit typ Siba på inköpsställe

Hur nyligen? Jag vet att det gick förut men när jag har skrivit Webhallen som inköps ställe och fyllt i all information förutom kvittonummer så blir jag tillsagd att jag måste skriva i ett kvittonummer också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Stasha ihop till något rejält.

Det som är tanken. Men om jag lyckas reklamera dessa så får jag nya helt gratis som jag kan använda tills jag har köpt nya.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Hur nyligen?

Nej var nog 1,5år sedan. Om du köpt hos Webhallen, har du inte bokat varan innan? isf står ordernumret då ditt webhallen konto.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Köpte dom på Webhallen i affären om jag minns rätt.

jaha, då antar jag att det inte finns där heller, tog du det på ditt konto på webhallen (om du har ngt) eller bara köpte du det och drog?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Nej var nog 1,5år sedan. Om du köpt hos Webhallen, har du inte bokat varan innan? isf står ordernumret då ditt webhallen konto.

Dan_the_ironman:

jaha, då antar jag att det inte finns där heller, tog du det på ditt konto på webhallen (om du har ngt) eller bara köpte du det och drog?

Tror jag mer eller mindre spontanköpte dom på plats, så ingen bokning. Jag hade inte något konto då heller.


   
SvaraCitera

Köpte du dom med kort?
Brukar vara ok med kontoutdrag ibland [y]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Tror jag mer eller mindre spontanköpte dom på plats, så ingen bokning. Jag hade inte något konto då heller.

ok då blir det värre, men

mrman:

Brukar vara ok med kontoutdrag ibland

De kanske rent utav kan slå upp det isf och ge nytt kvitto där.


   
SvaraCitera