Aviseringar
Rensa alla

Koss Porta Pro Reklamation


Dan_the_ironman:

De kanske rent utav kan slå upp det isf och ge nytt kvitto där.

Jo det är mycket möjligt då det brukar stå ett referensnummer från varje köp.


   
SvaraCitera

mrman:

Jo det är mycket möjligt då det brukar stå ett referensnummer från varje köp.

mja vem vet!


   
SvaraCitera

Hade dessa, höll 2 år tills jag råka dra sönder dom. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=18853

Ofantligt bra för sitt pris. Sen när du har råd kan du köpa ett par riktigt ordentliga. [smile]


   
SvaraCitera

sist jag reklamerade behövde man inget kvittonummer, och det var inte mer än typ två månader sedan tror jag. asså finns ju ett fält för det i ansökan, men man behövde inte fylla i det. prova att bara strunta i det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Köpte du dom med kort?Brukar vara ok med kontoutdrag ibland

Dan_the_ironman:

ok då blir det värre, men De kanske rent utav kan slå upp det isf och ge nytt kvitto där.

Jag tror inte att jag använde samma bank då. Köpte dom för säkert 4 år sedan.

Nintendos BFF:

sist jag reklamerade behövde man inget kvittonummer, och det var inte mer än typ två månader sedan tror jag. asså finns ju ett fält för det i ansökan, men man behövde inte fylla i det. prova att bara strunta i det?

Och det går verkligen inte att skippa kvittonummret
Ser ut såhär då. Vill inte infoga den så att hela tråden blir utsträckt.

Jag hoppas att någon kommer komma och säga att det finns en annan sida jag kan använda istället, annars så verkar det enda sättet vara att låna någon annans nummer.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag hoppas att någon kommer komma och säga att det finns en annan sida jag kan använda istället, annars så verkar det enda sättet vara att låna någon annans nummer.

Byt kontakt på den själv då, antar att det är det som är problemet då det brukar bli brott i kabeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Byt kontakt på den själv då, antar att det är det som är problemet då det brukar bli brott i kabeln.

Du menar klippa av kontakten och svetsa fast en ny? Har för mig att jag köpte en och och planerade att göra det nu när du nämner det. Antingen så kom jag av mig eller så kom jag på att det inte skulle funka av någon anledning. Ska leta reda på svetsen och den fungerande kontakten och ser om det går att göra något.

Hittade mina koss också, tydligen så funkar dom inte alls, trodde det bara var ena luren.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Och det går verkligen inte att skippa kvittonummret

jaha då har de ändrat, gud vad taskigt av dem. vem sparar kvittot i flera år på något för typ 400 kr liks?[shake]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Du menar klippa av kontakten och svetsa fast en ny? Har för mig att jag köpte en och och planerade att göra det nu när du nämner det. Antingen så kom jag av mig eller så kom jag på att det inte skulle funka av någon anledning. Ska leta reda på svetsen och den fungerande kontakten och ser om det går att göra något.

Hittade mina koss också, tydligen så funkar dom inte alls, trodde det bara var ena luren.

är nog glapp i kontakten då, då brukar det börja försvinna i ena luren först bara och sen försvinna helt efter ett tag. + jättevanligt problem för koss.

har du en lödpenna så är det ju inga problem att prova i alla fall!! klipp av, skala av någon cm, smält på en liten dutt lödtenn, och tejpa runt[party] blir nog inte lika snyggt iof, men men. och så är ju det 50/50 chans att höger/vänster-stereo blir spegelvänt, men det gör ju inget om man bara ska lyssna på musik typ[blush]

funkar det inte så är ju koss ganska dåliga ändå.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Hittade mina koss också, tydligen så funkar dom inte alls, trodde det bara var ena luren.

Då är det brott i kabeln till 80%, köp en ny kontakt och löd på den bara, inte så himlans svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

svetsa, svetsen

Menade såklart lödkolv.

Nintendos BFF:

är nog glapp i kontakten då, då brukar det börja försvinna i ena luren först bara och sen försvinna helt efter ett tag. + jättevanligt problem för koss.har du en lödpenna så är det ju inga problem att prova i alla fall!! klipp av, skala av någon cm, smält på en liten dutt lödtenn, och tejpa runt blir nog inte lika snyggt iof, men men. och så är ju det 50/50 chans att höger/vänster-stereo blir spegelvänt, men det gör ju inget om man bara ska lyssna på musik typfunkar det inte så är ju koss ganska dåliga ändå.

Dan_the_ironman:

Då är det brott i kabeln till 80%, köp en ny kontakt och löd på den bara, inte så himlans svårt.

Jo ska försöka gör det idag. Får se hur det blir!


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jo ska försöka gör det idag. Får se hur det blir!

kolla på en tutorial på youtube eller liknande före, så man tänkter på allt som har med värme, flussmedlet och att göra. Saker och ting kan bli jävligt jobbiga om man tänker lite fel.

Gör för guds skull inte som gugge säger bara....


   
SvaraCitera