Aviseringar
Rensa alla

Kostar pengar att lyssna på spotify


Ämnesstartare

Har en fråga om spotify, har precis laddat ner det till min telefon. Vill kunna lyssna på bussen, hem från skolan, ja när jag inte har tillgång till WIFI. Kostar det pengar? Just när man lyssnar? om det gör det hur mycket? I minuten eller vad det nu är.


   
Citera

Twilightfreak:

Kostar det pengar? Just när man lyssnar? om det gör det hur mycket? I minuten eller vad det nu är.

Om du inte har surf som ingår så kostar det ja.
Om du har surf till mobilen som ingår i ditt abonnemang eller om du köpt till det till kontokortet.
Vad det kostar får du kolla hos din operatör då det är väldigt olika.


   
SvaraCitera

Men om du göra dina listor till " Offline " så kan du lyssna utan att ens bry dig om vad det kostar! [smile]


   
SvaraCitera
Tyrael

Johansson:

Men om du göra dina listor till " Offline " så kan du lyssna utan att ens bry dig om vad det kostar! [smile]

Om du ska göra det kostar Spotify definitivt. Du behöver Premium eller tjänsten efter/innan det för att få göra Offline-spellistor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har premium. Annars kan man ju inte lyssna på mobilen :p


   
SvaraCitera

Tyrael:

Om du ska göra det kostar Spotify definitivt.

Ja, hon skrev att hon ville kunna lyssna överallt och då tog jag det som hon hade en mobil som kunde ha spotify och då MÅSTE man ha premium ju!

Twilightfreak:

Har premium

Gör listan till offline så har du löst problemet ju?


   
SvaraCitera

Twilightfreak:

Har premium. Annars kan man ju inte lyssna på mobilen :p

Johansson:

Gör listan till offline så har du löst problemet ju?

Precis. Dels sparar du på ditt användande av trafiken och kan lyssna närsomhelst.
Om du inte vet hur man gör så gå in på spotify's hemsida och leta dig fram.


   
SvaraCitera