Aviseringar
Rensa alla

Kosttillskott.


Ämnesstartare

Någon som kan nämna något bra kosttillskott för träning som verkligen funkar och som man kan lita på? Typ kreatin eller nåt proteinpulver? Vill inte ha något skit! [no-no][no-no]
Vill köpa kreatin eller proteinpulver typ, men det är ju så mycket skit på internet, så jag frågar er om ni vet något som verkligen funkar. Tack!


   
Citera
Ämnesstartare

finns mycket skit på nätet ja. du ska inte till lettland eller Ryssland inom en snar framtid? finns mycket bra grejer att skaffa där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så heter du kladdkakan ( :


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte beställa hem lite kreatin idag, men så såg jag den där lilla filmen på http://www.crimemedicine.com/
Nu vill jag inte stoppa i mig något utan att veta att jag verkligen kan lita på det. Ni som inte har sett den filmen och som brukar styrketräna och vill köpa kosttillskott, eller bara vanlig medicin borde verkligen se den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kosttillskott. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kosttillskott.

sluta dryga, han skrev helt rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

http://www.crimemedicine.com/
Nu vill jag inte stoppa i mig något utan att veta att jag verkligen kan lita på det

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

sluta dryga, han skrev helt rätt

Jag [zzz]:ade inte hans stavning utan kosttillskott.
Sluta fatta fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Nu vill jag inte stoppa i mig något utan att veta att jag verkligen kan lita på det. Ni som inte har sett den filmen och som brukar styrketräna och vill köpa kosttillskott, eller bara vanlig medicin borde verkligen se den

[bigsmile]
Kosttillskott är just vad heter och är inget farligt att handla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Are you morbid:

Kosttillskott är just vad heter och är inget farligt att handla.

Det är inte helt säkert att det du köper på internet är vad du tror, du kanske blir lurad och köper något som inte fungerar, kanske är det t.om farligt! [no-no]
Det som man köper i vanliga butiker går ju att lita på, men man borde vara lite försiktig när man köper sånt på internet! ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det ingen som kan nämna något kosttillskott som fungerar bra, typ kreatin eller proteinpulver?


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

et är inte helt säkert att det du köper på internet är vad du tror, du kanske blir lurad och köper något som inte fungerar, kanske är det t.om farligt! [no-no]
Det som man köper i vanliga butiker går ju att lita på, men man borde vara lite försiktig när man köper sånt på internet! ;o

så om du är extremt paranoid köp i butik i stället...

sen som alltid då man handlar på internet gäller ju att man ska kolla upp leverantören innan man köper något. Har leverantören varit den största försljaren av kosttillskot dom senaste 10 åren så är det någ ganska säkert att det är rätt grejjor..


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

Finns det ingen som kan nämna något kosttillskott som fungerar bra, typ kreatin eller proteinpulver?

där har du ju nämnt två av dom vanligaste kosttillskoten..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaew:

så om du är extremt paranoid köp i butik i stället...

Finns ingen sån butik där jag bor.

Zaew:

där har du ju nämnt två av dom vanligaste kosttillskoten..

Jag menar inte så, jag menar om någon kan ge mig ett namn på något bra proteinpulver eller kreatin.


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

Jag menar inte så, jag menar om någon kan ge mig ett namn på något bra proteinpulver eller kreatin

kreatin kan jag inte uttala mig om då jag knappt har använt det.

proteintillskot som du tar efter träning kan vara vassle(whey) vilken tillverkare du väljer har enligt min egen erfarenhet mindre betydelse men twinlab har gott rykte om du nu nödvändigtvis ska ha ett namn..

som sagt whey som protrintillskot efter träning kompleteras grna med någon form av kolhydrater(maltodexterin, socker, fruktsocker osv) finns färdigblandat(gainer) eller så kan du blanda själv..


   
SvaraCitera