Aviseringar
Rensa alla

Kosttillskott.


Kreatin, L-Glutamin, Vassleprotein (Protein) är vad jag tar, samt mineral och vitamin tillskott.
Gymgrosisten är man rätt så säker på att handla ifrån!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men bara ät mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Men bara ät mer.

det funkar inte så lätt jäntan. det e inte bara att käka sig stor. alla har inte den omsättningen vettu. hade en polare i gymnasiet som tröttnade på att han var smal och började käka massa. det som hände var att han la på sig litet runt magen och gick upp ett par högst tre kilo. sen sa jag till honom det, att om du verkligen vill bli stor så måste du börja med tillskott o grejer. efter det gick han upp 10 kg på tre månader. problemet e dock att han går ner jävlit snabbt om han slutar med tillskotten så därför har han börjat med tillväxthormoner och sånt, vilket ju kan vara både bra och dåligt


   
SvaraCitera

Om man ska lägga på sig fett så sure visst , köp maltodextrin och överdosera som bara fan . du kommer lätt gå upp i vikt och grattis du kommer se ut som 40 på köpet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

därför har han börjat med tillväxthormoner och sånt, vilket ju kan vara både bra och dåligt

Berätta gärna mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

det funkar inte så lätt jäntan.

Men för fan. Det här kanske är jättesvårt att förstå och så, men protein är protein oavsett om det kommer från mat eller från pulver. Det är precis så lätt, och du kan säkert komma dragande med femtontusen exempel på folk som ätit mer men ändå inte nått önskat resultat. Det beror på att de antingen gör fel eller lider av någon slags ämnesomsättningsrelaterad sjukdom. I det senare fallet så hjälper kosttillskott ändå inte, så det har inte med saken att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det beror på att de antingen gör fel

handlar även om matlust, vi har alla olika. bara för att en jävel orkar käka fem tallrikar gröt till frukost behöver inte alla göra det. o jag menar inte matlust som i anorexia o skit, utan rent allmänt. vi har inte exakt samma hungerfunktion.

angående kosttillskott så ja båda är protein, men kosttillskott är mer dynamiskt och snabbverkande. sjukt att du jämställer det med vanlig mat.

mediakatt:

I det senare fallet så hjälper kosttillskott ändå inte, så det har inte med saken att göra.

nej och inte enbart vanlig mat heller så case closed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starka Linus:

handlar även om matlust, vi har alla olika. bara för att en jävel orkar käka fem tallrikar gröt till frukost behöver inte alla göra det. o jag menar inte matlust som i anorexia o skit, utan rent allmänt. vi har inte exakt samma hungerfunktion.

Nej, det är sant, vi har inte samma aptit. Men det har inte riktigt med saken att göra.

Starka Linus:

angående kosttillskott så ja båda är protein, men kosttillskott är mer dynamiskt och snabbverkande. sjukt att du jämställer det med vanlig mat.

Det är inte mer snabbverkande, men folk får lätt för sig det eftersom de knappast får i sig samma mängder av det via faktisk kost utan att planera det hela väldigt ordentligt.


   
SvaraCitera

Gå in på närmsta Life (hälsokostbutiken) och fråga efter Kosttillskott, det är bara att säga vad du har för mål och anledning till det, så plockar de upp ngt protein eller så. det gjorde jag , protein för ökad muskelmassa och återhämtning 🙂 funkar bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver du det ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har börjat köra på med fairings egna "rage". Tar även protein..Vet inte hur det har påverkat mig, men har iaf gått från 50 i bänk t ill 75 på en vecka 😛


   
SvaraCitera

Kreatin ska man ta. finns i ryssland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera