Aviseringar
Rensa alla

kräkfärdig


Ämnesstartare

Tyra blogg:

Alltså fy faaaaaaaaaaaaaan nu är jag så jävla äcklad! Jag hällde upp lite “Start” i en skål för att jag var hungrig och vet ni? När jag tagit några tuggor så ligger det en stor JÄVLA MASK i skålen! Jag bara skriker och skriker så Patrik kommer och ska fota och då börjar han skrika för det var flera maskar som FUCKING LEVDE och simmade runt i skålen. Jag springer och spyr, sen ringer jag konsumentverket Lantmännen som gör “Start” och hon drar jordens jävla förklaring att det kan förekomma och jag citerar “Det kan förekomma för vi får inte använda den sortens medel som vi vill för att rengöra kvarnarna och vi kan ju inte vara olagliga när vi tillbverkar spannmål”! ALLTSÅ FATTAR NI HUR ARG JAG BLEV? Jag bara skriker “då kanske ni ska sluta göra Start för helvete om det är vanligt att det ligger levande mask i era jävla paket”.

ALLTSÅ JAG ÄR SÅ ÄCKLAD SÅ JAG DÖR. JUST NU STÅR MIN SKÅL MED MJÖLK PÅ BORDET HÄR BREDVID OCH 7 MASKAR SIMMAR OMKRING I DEN! OOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHH

Tänker...Aldrig...Mer...Äta...Flingor.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anmäl och få feta cash y0 eller det kanske bara fungerar i usa eY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men va?[shake]


   
SvaraCitera

ät bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läckert alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch, nu när jag tänker efter så har jag sett "Start" i min pappas skafferi någon gång[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns att jag också hittat kryp i mina Start-flingor en gång i tiden.

Tycker att Start borde byta namn till: Do you feel lucky?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske beror på att start är sämst
köp nyttig musli istället i påse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh fyfan vad äckligt * dör *
Har fan fobi mot sånt.

Har som tur är aldrig hittat kryp i maten... eller jo en gång, en död skalbagge i en burk med kronärtskockor eller vad det nu heter.
Har även fått en jävla massa flugor i en påse med fågelmat, blev skiträdd för jag hatar surrande kryp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kräkfärdig borde vara ett inkorrekt ord paradox
för att något ska vara kräk måste det ha lämnat kroppen vara uppspytt sålänge det stannar inuti kroppen är det spya maginnehåll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara extra protein ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså är det bara jag som tycker hon överdriver lite?


   
SvaraCitera