Aviseringar
Rensa alla

KRÄKTES NYSS!


Ämnesstartare

Jag har inte kräkts på hur länge som helst. Fick världens attack. högra bakhuvudet dunkade/ilade, blev simfärdig, varm, hjärtat dunkade jättehögt...sen KRÄKS!!!!!!!!!!! vidrigt... åt chips innan, o drack äppeljuice = äcklig spya...

jahopp... då var man officiellt dödssjuk. haft ont/dunkningar i högra bakhuvudet varje dag i minst en vecka. o nu dunkar de mer än aldrig förr. plus att jag spydde. har väl nån dödssjukdom. typiskt. FML!!!! blir bara värre o värre.

lr kräkssjukan. usch

glömde jag nämna att jag har fobi mot spya??? vill dö... hoppas det var engångsspya...vill ej mer!!!


   
Citera

vart applicerade du spyan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer mig med!

Typ varje söndag [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

vart applicerade du spyan?

toan, hinner alltid dit. dock så e det negativt. normala människor spyr bara sådär från ingenstans, jag mår alltid dödsilla i kanske 10 minuter inför varje spya. 🙁


   
SvaraCitera

Image
se på stand by me, den e mysig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e seriöst jätterädd. smärtan blir större. asså nu dunkar det i nacken också. typiskt asså... [sad] vad kan det va tro? måste ju spy pga hjärnontet....vad annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

jag mår alltid dödsilla i kanske 10 minuter inför varje spya. 🙁

Det gör jag oxå ibland, jättejobbigt ju. Så stackars dig [sad]


   
SvaraCitera

Angeleyes:

jag mår alltid dödsilla i kanske 10 minuter inför varje spya. 🙁

är normalt. tycker du ska spy i en hink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fick du magsjuka?
vill också ha
de e en bra sak, då är man sjuk länge och måste sen va hemma när man är frisk för att inte smitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

hur fick du magsjuka?
vill också ha
de e en bra sak, då är man sjuk länge och måste sen va hemma när man är frisk för att inte smitta

tror ej det är magsjuka har bara spytt en gång (nyss) återstår o se om det blir mer spyor. men tror fortf. det har med min tumör i huvudet lr vad det nu än är o göra.


   
SvaraCitera

m3lis:

vill också ha

hur ska du träna du har du tänkt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

hur fick du magsjuka?
vill också ha
de e en bra sak, då är man sjuk länge och måste sen va hemma när man är frisk för att inte smitta

Man smittar även innan man själv blir sjuk så du lär ju va hemma ändå utifall att!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

är normalt. tycker du ska spy i en hink

vrf, kan ju spy i toan [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Angeleyes:

vrf, kan ju spy i toan

du kan ju flytta på spyan då. häll i spyan i en bakform och grädda den i ugnen. smaskens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

du kan ju flytta på spyan då. häll i spyan i en bakform och grädda den i ugnen. smaskens

Mums!


   
SvaraCitera