Aviseringar
Rensa alla

Kränkt av en komplimang?


Ämnesstartare

Att få en komplimang av någon, är härligt. Eller hur? Man känner sig upplyft och allt känns så bra.

Häromdan var det en attraktiv tjej på Periscope som jag tyckte var härlig, fantastisk o.s.v. Så jag skrev det till henne, som en snäll sak.

Sedan anmälde hon mig p.g.a. massa lögner som kränkning bl.a.
Jag blev väldigt ledsen och vågade knappt lita på någon längre. Jag vill ju bara vara snäll.

Jag frågar er: Är det jag som är den dåliga personer i detta sammanhang eller är det hon som är det?

Alla andra kvinnor jag gett komplimanger i mitt liv har blivit glada och tackat.

En sak jag vill lägga till är att hon var väldigt känslokall i sin stream. Allt kändes så ytligt bara.


   
Citera
Ämnesstartare

Problemet är löst, hon har bett om ursäkt


   
SvaraCitera

QwertySalm:
Problemet är löst, hon har bett om ursäkt

Bra att hon bad om ursäkt. Underligt att hon anmälde dig. Hon kanske har varit med om liknande fast fel personer och så trodde hon att du var en dålig människa fast du inte är det. Svårt att säga, bra att det löst sig nu iaf! Glad


   
SvaraCitera

Vad skrev du till henne? 


   
SvaraCitera
time
 time

Nä, en komplimang är inte alltid härligt. Kontext och vad personen säger är a och o. Skrev du verkligen bara "du verkar härlig och fantastisk" och blev anmäld? Varför skrev du så om du tyckte hon var känslokall i sin stream? 


   
SvaraCitera

Som Time säger, du måste känna av läget, om hon gillar dig eller ej. Är du attraktiv för henne kan du säga vadsomhelst, hon kommer gilla det.


   
SvaraCitera