Aviseringar
Rensa alla

Kränkt när kvinnan smeker sig själv under sexakten?


Ämnesstartare

Min fråga är enkel: Varför blir en del män kränkta när jag smeker mig själv under sexakten?

Jag gör det inte för att personen inte duger eller är otillräcklig utan för att jag tycker att det är skönt och upphetsande.

Jag har träffat fyra kategorier: De som tycker det är det mest upphetsande i världen när kvinnan tar på sig själv, de som gillar det, de som inte tycker det gör till eller från och de som absolut inte tycker om det.

Kvinnor/män som har erfarenhet av detta får gärna skriva.


   
Citera
Ämnesstartare

är det så svårt att lista ut? du skriver ju själv svaret, de känner sig otillräckliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

är det så svårt att lista ut? du skriver ju själv svaret, de känner sig otillräckliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungidag:

Min fråga är enkel: Varför blir en del män kränkta när jag smeker mig själv under sexakten?

För att dom är dumma i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

könsdiskriminerande!! låt killarna ta lika mycket på dig som du tar på dig själv! [mad][zzz][crazy][wink]


   
SvaraCitera

För att i Sverige kan man känna sig kränkt för precis vad som helst.

Jag kan känna mig kränkt av dig för att du påstått att jag kränkt dig, till exempel.

Om man har onanerat mycket blir det lätt en reflex även under sexakten. Det är ju bara mer upphetsande.


   
SvaraCitera

För att de tror att de inte är tillräckligt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

är det så svårt att lista ut? du skriver ju själv svaret, de känner sig otillräckliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

de känner sig otillräckliga

Dock bara trevligt att se när en tjej gör det tycker jag [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att dom inte fattar att dom flesta kvinnor får ut mycket mycket mer av sexet om man stimulerar klitoris?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det mitt ansvar att sluta göra det skönt för mig själv om någon känner sig kränkt, menar ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland är det skönt att ingen tycker om en[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungidag:

Är det mitt ansvar att sluta göra det skönt för mig själv om någon känner sig kränkt, menar ni?

Ja, om du njuter av att fista barn i stjärten så är det ditt ansvar att sluta med det, eftersom det är deras rättighet att slippa bli fistade.
Men känner han sig så jävla kränkt av att du tallar på dig själv är det väl bara att peka mot dörren och bli klar själv istället... Kräsna snubbar kan dra åt helvete, speciellt om de inte kan leva med att de inte är bäst i sängen.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

är det så svårt att lista ut? du skriver ju själv svaret, de känner sig otillräckliga.

Typ.

Inte för att jag själv brytt mig men...


   
SvaraCitera

standby:

om du njuter av att fista barn i stjärten så är det ditt ansvar att sluta med det,

Hatar sånna som dig, ni ska alltid förbjuda allt som vi normalt funtade människor tycker är roligt. Jävla fascist.


   
SvaraCitera