Aviseringar
Rensa alla

Kränkt när kvinnan smeker sig själv under sexakten?


ungidag:

Min fråga är enkel: Varför blir en del män kränkta när jag smeker mig själv under sexakten?

Jag uppmuntrar det snarare, för att det oftast gör det skönare för tjejen.


   
SvaraCitera

ungidag:

Min fråga är enkel: Varför blir en del män kränkta när jag smeker mig själv under sexakten?

Min KK gjorde alltid det å hon kom väldigt ofta så det var väll bara mysigt, kan ibland tycka att tjejer alltid borde göra det eftersom de då skulle komma lika mycket som killar [cute] kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungidag:

Min fråga är enkel: Varför blir en del män kränkta när jag smeker mig själv under sexakten?

Tror dom känner sig otillräckliga, men själv tycker jag bara d e bra. Slipper man ha händerna precis överallt och kan se till att man också kommer.

Mollgan:

Min KK gjorde alltid det å hon kom väldigt ofta så det var väll bara mysigt, kan ibland tycka att tjejer alltid borde göra det eftersom de då skulle komma lika mycket som killar [cute] kanske...

Eller hur, eller iaf MER än dom gör nu, tycker inte dom kommit SÅ jävla sällan för min del, fast visst händer det att dom inte gör d alls, d e lite onödigt på nått sätt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Kräsna snubbar kan dra åt helvete,

Snarare får dom väl leva med att vara kräsna?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Eller hur, eller iaf MER än dom gör nu, tycker inte dom kommit SÅ jävla sällan för min del, fast visst händer det att dom inte gör d alls, d e lite onödigt på nått sätt 🙂

mhm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungidag:

Är det mitt ansvar att sluta göra det skönt för mig själv om någon känner sig kränkt, menar ni?

Absolut inte. Killen får sluta vara rudis och uppskatta att sin partner har det skönt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

För att dom inte fattar att dom flesta kvinnor får ut mycket mycket mer av sexet om man stimulerar klitoris?

Excakt, o när man har båda händerna i madrassen o pumpar så får man inte alltid en hand över för o ha där. Missionären+smeka klitorisen e t.ex. knepigt ibland.


   
SvaraCitera

Asså tjejer vill ju bara öka sin njutning så ser verkligen inte något fel med det [bigsmile]. Kan hända att jag är lite djup, men jag tycker tjejen är centrum vid akten eftersom dem har dem snyggare kropparna. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera