Aviseringar
Rensa alla

kränt-trenden-2013.


Ämnesstartare

*____TRÅDEN FÅR GÄRNA KLISTRAS, SOM VANLIGT--------*

Man skriver något helt korkat efterblivet, man märker att folk inte håller med en, man försöker med ''men så menade jag inte!!''  man skapar en offer-tråd, man gråter ut i den och tar farväl.

denna trenden har jag inte sett någon annan gång än hösten/vintern 2013 av ca 4-5 personer . Vad tycker ni om den? har ni provat Dett ? Tack


   
Citera
Ämnesstartare

har inte testat än, tänkt göra det. men, jag bryr mig så oerhört lite, så det har inte blivit av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
har inte testat än, tänkt göra det. men, jag bryr mig så oerhört lite, så det har inte blivit av.

jag vill kränka dig, hur gör jag det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

jag vill kränka dig, hur gör jag det?

det krävs ett större troll för att kränka mig. fråga mor din.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det krävs ett större troll för att kränka mig. fråga mor din.

wow. vadå större troll? är nu kränkt på riktigt

tycker du ska be om ursäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

wow. vadå större troll? är nu kränkt på riktigt

tycker du ska be om ursäkt

"men så menade jag inte"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"neej du missförstår mejGråter"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det vore faktiskt bättre om dom var arslen och stod för det och inte gömda sig under "kränkt litet troll som egentligen är en missförståd liten gosse och nappflaskebarn"-filten. Då hade dom iaf haft karaktär.

Men det värsta är väl alla jävla enablers som rycker ut och försvarar: "Jävla hycklare dazed, så där hade du aldrig skrivit tilll användare x som du ju gillar." Men suck.... användare x skulle aldrig skriva något så efterblivet det är därför jag gillar vederbörande och ogillar *** som fan. 


   
SvaraCitera
time
 time

Detta. Får höra det typ dagligen.

dazed "Jävla hycklare dazed, så där hade du aldrig skrivit tilll användare x som du ju gillar." 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bör jag känna mig träffad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dazed formulerade det bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Det vore faktiskt bättre om dom var arslen och stod för det och inte gömda sig under "kränkt litet troll som egentligen är en missförståd liten gosse och nappflaskebarn"-filten. Då hade dom iaf haft karaktär.

tänkte också på det där ''ingen ger mig komplimanger längre på utseende-tråden''-kränkt

what the fuck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: "Jävla hycklare dazed, så där hade du aldrig skrivit tilll användare x som du ju gillar."

Hahaha mm, vardagsmat för moderator "DU HADE ALDRIG BANNAT OM NÅGON DU GILLAR SA SÅDÄR" "DET ÄR BARA FÖR ATT DU INTE GILLAR MIIIG"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

tänkte också på det där ''ingen ger mig komplimanger längre på utseende-tråden''-kränkt

what the fuck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

tänkte också på det där ''ingen ger mig komplimanger längre på utseende-tråden''-kränkt

what the fuck

Ja, kanske är det faktiskt möjligt att övermätta också den marknaden.

Fingerprints:

Hahaha mm, vardagsmat för moderator "DU HADE ALDRIG BANNAT OM NÅGON DU GILLAR SA SÅDÄR" "DET ÄR BARA FÖR ATT DU INTE GILLAR MIIIG"

time:
Detta. Får höra det typ dagligen.

Ja det förstås lär ju bli än värre när man är moderator, framförallt när många av dessa kränkta herrar och kanske också honor själva vill bli moderatorer.


   
SvaraCitera