Aviseringar
Rensa alla

Kräsen?


Ämnesstartare

Att jag aldrig hittar någon intressant tjej tror jag snart beror på att jag är för kräsen med vilka tjejer jag blir kär i (endast en tjej har passat in på de flesta av de här kriterierna och det failade brutalt med den kärleken, så):

*Hon ska tycka om mig för den jag är, även mitt utseende

*Inte vara någon utseendefixerad fnissig översminkad fjortis (tyvärr ryker en hel del bort här...)

*Gärna vara lite reserverad, snäll och försiktig som jag men ändå ha en härlig humor och kunna lyssna och förstå

*Helst inte dricka alkohol regelbundet (där rök 65% av alla tjejer i min ålder there is), faktiskt allra helst inte dricka alls (där rök 25% till).

Faan alltså [n]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Äh, det är nog bara det att du uppfattas som kräsen av majoriteten utav alla kvinnor just på grund av ditt krav om att de inte ska dricka alkohol. Det är inte ett speciellt högt krav i mina ögon, men eftersom att alkoholnormen ser ut som den gör så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Faan alltså

Bli bög[y]


   
SvaraCitera

Du umgås i fel kretsar om du känner att det är så [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, ett till problem är väl kanske också att jag inte umgås så mycket alls [surprised]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Eller så är du bara opopulär och skyller det på att du är kräsen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol, gillar att jag uppfyller de tre sista kraven [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Att jag aldrig hittar någon intressant tjej tror jag snart beror på att jag är för kräsen med vilka tjejer jag blir kär i (endast en tjej har passat in på de flesta av de här kriterierna och det failade brutalt med den kärleken, så):

*Hon ska tycka om mig för den jag är, även mitt utseende

Hur gammal är du?

Jag känner oxå så för killar. har hittat endast en som är perfekt men det kmr inte bli något med honom


   
SvaraCitera

du är säkert en überklen datornörd. de e därför du inte får tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

helst inte dricka alls

I just lol'd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

*Helst inte dricka alkohol regelbundet (där rök 65% av alla tjejer i min ålder there is), faktiskt allra helst inte dricka alls (där rök 25% till).

10% kvar då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

*Helst inte dricka alkohol regelbundet (där rök 65% av alla tjejer i min ålder there is), faktiskt allra helst inte dricka alls (där rök 25% till).

Inte för att kritisera dig, men vill du förklara varför du har detta krav?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att man inte vill att sin partner skall dricka kan nog bero på både omtanke samtidigt som det kan bero på att man helt enkelt inte gillar vad alkoholen gör med personen. Finns ju sjukt många anledningar till det, både individuella och ur ett bredare socialt perspektiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Finns ju sjukt många anledningar

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

[no-no]

[rolleyes]


   
SvaraCitera