Aviseringar
Rensa alla

Kraftigare vader-fult eller fint?


Ämnesstartare

Har en allmän fråga som jag funderat på lite nu och då. I min familj har man större vader än de flesta har, själv har jag lite kraftigare, inte gigantiska som inte får plats i jeans men större än de flesta tjejers. Vad tycker ni är mest attraktivt? Spelar det någon roll eller inte? Alla åsikter är välkomna så länge man INTE kränker någon eller är onödigt elak i sina åsikter 🙂


   
Citera

har jättesmå ser konstigt ut i proportion till min rätt breda kropp. men sen är det ju skitsamma? muskel ju 


   
SvaraCitera

Vadstorlek är inget jag brukar tänka på. Inte ens jurys i bodybuildingtävlingar verkar bry sig om storleken på vader numera har jag hört.


   
SvaraCitera

tycker mina är för stora men det är bara jag ;P


   
SvaraCitera

vet inte, har aldrig tänkt på det, tror jag. Men det finns väl alltid folk, som man säger. 


   
SvaraCitera

Om de är muskler är det snyggt. Men se ska inte se oproportionerliga ut jämfört med låt oresten av kroppen


   
SvaraCitera

tycker inte det är jättefint, varken på tjejer eller på killar men vet folk som tycker motsatsen 


   
SvaraCitera

Tycker det är mycket nice med stora vader.

Har oproportionerligt små, ser knack ut. 


   
SvaraCitera

Muskler och proportionalitet är najs.


   
SvaraCitera

fint


   
SvaraCitera

har alltid haft stora vader tkr d är bra, de är starka

fick komplex på högstadiet för att en sa att jag hade tjocka vader men tänkte då att hon hade alvöron så kändes det bättre lol...

fast nu är d mest /care de är ju som de är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår lite bättre efter att ha läst era åsikter hehe Söt


   
SvaraCitera