Aviseringar
Rensa alla

krama gosa med pojkvännen !


Ämnesstartare

läste min systers frida och så var det en sån där grej där man kunde fråga grejer. så var det en som frågade hur hon kunde göra för att få hennes pojkvän mer gosig och då svarade experten att människor som inte fått så mycket gosa grej när de var små ofta inte är lika kramiga som andra.

men borde det inte vara tvärtom? mina föräldrar är inte alls så gosiga, inte för att jag vill att de ska vara det men jag är jätte gosig av mig och jag gillar att gosa jätte mycket.

därför borde det inte vara tvärtom att de som inte får
mycket mys och kramar hemma är mer desperata för kramar etc?

tråden är seriös :PPPpPPPPPPPPPppPPpPPPppPppppppPPPpPpp


   
Citera
Ämnesstartare

NEMO:

men borde det inte vara tvärtom?

Jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte olika för alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det beror ju på.

Vi är väl inte så jäkla gosiga här hemma, eller min mamma brukar smiska mig på rumpan ibland, lite sött tycker jag. Och jag är sjukt jävla kelig och gosig av mig, så det är nog väldigt olika det där.

Fast i min familj pratar vi snusk rätt öppet, vi är inte speciellt blyga. Härligt och tryggt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öö individuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peachy:

min familj pratar vi snusk rätt öppet,

Peachy:

min mamma brukar smiska mig på rumpan ibland,

[shake]


   
SvaraCitera

isola:

Peachy: min mamma brukar smiska mig på rumpan ibland,

Wow hade dödat min mamma om hon gjorde nått sånt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, jo det är faktiskt så. Skitkul, men jag har ju rätt unga föräldrar också.


   
SvaraCitera

Sovande:

Wow hade dödat min mamma om hon gjorde nått sånt!!

Wow hade dödat min dotter om hon gjorde något sånt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peachy:

men jag har ju rätt unga föräldrar också.

Jag är ung och jag skulle inte smiska min 18åriga avkomma, finns gränser [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Wow hade dödat min mamma om hon gjorde nått sånt!!

Haha, det är ju inte så att hon står och smäller till mig med hela handflatan.

Hon brukar typ göra det när hon är på bra humör 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jag är ung och jag skulle inte smiska min 18åriga avkomma, finns gränser

Haha, men alltså hon blir ju inte direkt upphetsad av det. Vi är ju inte en pervers incest familj direkt. Vi har bara humor! Precis som att någon släpper en brakare när man sitter vid matbordet.


   
SvaraCitera

Peachy:

Haha, jo det är faktiskt så. Skitkul, men jag har ju rätt unga föräldrar också.

Det beror på hur du klassar ung men min mamma var 20 när hon fick mig och jag skulle ändå inte tillåta det[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Det beror på hur du klassar ung men min mamma var 20 när hon fick mig och jag skulle ändå inte tillåta det[no-no]

Mamma var väl också kring 20, 22 kanske. Varför skulle du inte tillåta det? för att det är pinsamt eller för att du tycker att det är fel?


   
SvaraCitera

Peachy:

Mamma var väl också kring 20, 22 kanske. Varför skulle du inte tillåta det? för att det är pinsamt eller för att du tycker att det är fel?

Jag tror det är båda jag är uppfostrad att det är fel att göra så typ det skulle aldrig falla mig in att göra så på eni familjen.


   
SvaraCitera