Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Oct 2010, 21:08 Tänkte be om tröst och kramar men stötte på något underbart och vill därför be om:Massa kramar! :DKindpussar till er alla! (Även ni med acne)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Oct 2010, 21:10 Förpesta inte min tråd, ta bort bilden snälla!!
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Oct 2010, 21:18 Skulle kräkas om någon försökte krama mig nu. Har ätit så jävla mycket. Men tar emot mentalt.
Penstrokes Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Oct 2010, 21:22 kebu12:Tack, puss o kram tillbaks
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Oct 2010, 21:22 stereo total:Skulle kräkas om någon försökte krama mig nu.Skull torkat upp allt då! *kramar*
stereo total Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Oct 2010, 21:25 Venus:Skull torkat upp allt då! *kramar*Log irl
pallo217 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 17 Oct 2010, 21:26 Åhh Kebu, lika vacker som vanligt!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 17 Oct 2010, 21:29 KramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramKramInte bara till dig utan till alla som behöver så att allt blir en enorm myshög av kramar, tårar och glädje.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 18 Oct 2010, 00:39 köttfärssås:vill också ha en kram*kramar sötungen*