Aviseringar
Rensa alla

Kramp eller Stuckning ?


Ämnesstartare

Hade match igår och ungefär den 92:a minuten tog jag en tung löpning och kände direkt på första steget att nånting var fel med vaden men jag fortsatte springa eftersom jag jagade en spelare som jag hade tappat markering på varje steg jag tog gjorde det bara mer och mer ont i vaden det kändes nästan som om ena muskeln hoppade över den andra (lr nånting sånt svårt att förklara gjorde jvligt ont iallafall), den "våldsamma" smärtan höll sig i typ 10 min kunde börja gå normalt men det gjorde fortfarande ont i vaden men mycket mindre. Idag känns vaden öm och gör lite ont när jag går men jag kan gå helt normalt utan svårigheter.

Det jag nu undrar är om det bara rör sig om vanlig kramp eftersom jag har en fotbollsturnering imorrn som jag gärna skulle vilja spela och om det är kramp antar jag att jag kommer kunna spela med bra uppvärmning och uttöjning innan men vill kolla först med andra som det kanske har hänt nånting liknande innan eftersom jag inte har så bra erfarenhet av det här så jag inte förvärrar vaden.

Tack i förhand


   
Citera

jopzi:

den 92:a minuten

[crazy]


   
SvaraCitera

jopzi:

Stuckning

Av ett bi eller vad?[shake]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Av ett bi eller vad?[shake]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jopzi: Stuckning

Av ett bi eller vad?

oj haha, nu kommer ingen att ge seriösa svar haha 😛


   
SvaraCitera

jopzi:

oj haha, nu kommer ingen att ge seriösa svar haha 😛

Låter som en stukning eller liknande, om du går på matchen så ta det jävligt roligt så du inte pajjar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom på nu att det inte heter stukning heller det ska vara sträckning haha 😛

Dan_the_ironman:

Låter som en stukning eller liknande, om du går på matchen så ta det jävligt roligt så du inte pajjar dig.

ok tack 🙂


   
SvaraCitera