Aviseringar
Rensa alla

Kramp och blödning i fittan


Ämnesstartare

Senaste timmen har jag varit jätte kissnödig men när jag väl går på toa kommer det bara någon droppe sen krampar det till som fan, plus att nu har det börja blöda oxå, någon som vet vad detta kan vara??[cry]


   
Citera

Urinväxinfektion?
Rejäl sådan?
Ring sjukvårdsupplysning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det säkert att det är de? Jag hade min mens för en vecka sen men tog socker-pillerna för tidigt och tog bara tills min mens kom


   
SvaraCitera

jag fattar inte. det är inte urinhålet det kommer blod från, utan slidan? är det i slidan det krampar? men det börjar med kissnödighet? och känns det som mensvärk eller något annat?


   
SvaraCitera

låter som du fått urinvägsinfektion men bara tror att blodet kommer från slidan. brukar pissa blod när jag får urinvägsinfektion och det gör ont som fan, samt att man kissar hundra gånger om dagen typ.


   
SvaraCitera

har du börjat få tänder i fittan kanske!??


   
SvaraCitera

jag fick så när jag hade svamp


   
SvaraCitera

Klamydia eller annan könssjukdom, kanske? Om du haft oskyddat sex kan det ju vara så. När jag hade klamydia blödde jag och hade jätteont.


   
SvaraCitera

läste rubriken o tänkte "åh det låter skönt" ??


   
SvaraCitera

hade ja blödigt ur ballen hade ja gått te doktorn istället för o fråga på ett jävla forum...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är GRAVID!!!!

I övrigt håller jag med ovanstående skribent, fast jag hade väntat 3 dagar och sett om det slutar först.


   
SvaraCitera

Urinvägsinfektion. Gå till vårdis där du får kissa i en kopp och få antibiotika så fixar det sig på en vecka.
När det blöder och du har så ont så ska du ej vänta för länge.


   
SvaraCitera

sonson:

Du är GRAVID!!!!

?


   
SvaraCitera

har sett rubriken flera gånger men blivit så illa till mods att jag inte gått in. Men nu är jag här tillslut. Skulle nog säga samma som dom andra. Urinvägsinfektion. Otrevliga grejer.

Föresten, jag ogillar folk som vägrar sitta på kalla grejer för att dom tror urinvägsinfektionen anfaller hårt så fort man nuddar skinkorna på det kalla objektet.


   
SvaraCitera