Aviseringar
Rensa alla

kramper energitom darrig


Ämnesstartare

dagens tips sov efter du duschat när håret är blött alla kuddar kommer dofta parfym från ditt tjämpo


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

givet,ska göra det stragst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nyduschad i nybäddad säng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varje dag har en morgon :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det känns inte särskilt schysst att lägga ned sigi sängen ta bort överkastet och krångla till det när katten sover så sött mitt i smeten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då blir han erreterad och förändrad till "gos-mode" och stångas med sitt stora huvud=vidrigt med blött hår typ som kattstråna fastnar i hela skalet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behöver en vitaminbooster denna veckas planering kräver vitaminintag dubbelt upp för att gå igång verksamheten i kroppen igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN GUD varför är det inte som skriver i min tråd för får ju prata med mig själv!!!


   
SvaraCitera

mm


   
SvaraCitera

håret lägger sig ju så fult om man sover med blött hår. så kan man inte fixa det sen utan man måste duscha igen på morgonen för att ha någorlunda jämt hår på bakhuvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verapera:

håret lägger sig ju så fult om man sover med blött hår. så kan man inte fixa det sen utan man måste duscha igen på morgonen för att ha någorlunda jämt hår på bakhuvet.

så blir det inte för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan, mitt hår torkar ju så jävla fort, jag hinner inte.


   
SvaraCitera

men för mig. hemskt. sätter jag upp blött hår i en tofs så står hela håret rakt upp ifall jag tar ur tofsen. mitt hår jobbar emot mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Fan, mitt hår torkar ju så jävla fort, jag hinner inte.

Men gå direkt från duschen till sängen då utan att ens ha torkat håret lite med handduk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verapera:

men för mig. hemskt. sätter jag upp blött hår i en tofs så står hela håret rakt upp ifall jag tar ur tofsen. mitt hår jobbar emot mig.

Jaaa där känner jag igen mig... sätter man upp håret i en bulle och det är blött så blir det jättelockigt tror det har något att göra med att mitt hår är lätt att fixa så det formar väl sig efter minsta lilla. Fast förstod nu att du menade hästsvans men du ska ju inte sova med blöt hästsvans utan utsläppt om du nu måste sova med blött hår.

palla hårföna det


   
SvaraCitera