Aviseringar
Rensa alla

Krångliga Bröst 😐


Ämnesstartare

Hej!
Jag är 12 år och har börjat få bröst (tror jag)!? Mina bröstvårtor har blivit två körtlar och ibland börjar hela bröstet växa (inte bara bröstvårtorna) men efter ett tag blir dom mindre igen. Det har hållit på så här ett tag nu och jag är verkligen trött på det! Min storasyster fick bröst när hon var 10 och då fick hon ganska stora väldigt snabbt. 
När kommer mina bröst börja växa ”påriktigt” inte bara att dom krymper efter ett tag? 
Tacksam för svar! 🙂


   
Citera

dina bröst kommer snart börja växa jag började få mina bröst när jag var 13 och då blev dem ganska stora tyckte jag men nu är dem precis inte så stora


   
SvaraCitera

Hej jag är själv  snart 12 fyller 12 i november.Men jag har också börjat få bröst en dag är det stor en dag små men nu har både jag och min vän kommigt över det,så det dröjer nog inte länge men oroa dig inte, och om det är pinsamt att det händer så,så de dagarna de är små lägg i extra fyllning i bh/toppen!


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
dina bröst kommer snart börja växa jag började få mina bröst när jag var 13 och då blev dem ganska stora tyckte jag men nu är dem precis inte så stora

menar att dem blev stora men dem är bara A/B kupa


   
SvaraCitera