Aviseringar
Rensa alla

Kraschar eller blir dålig


Ämnesstartare

Vill ladda ner world of warcraft till min laptop, dom sa att det inte var en speldator precis, men man borde ju kunna ladda ner det och spela?
vill inte att den ska krasha eller bli jätte seg, hur stor är risken att den krashar eller blir seg?
om den blir seg är det väll bara att ta bort spelet från datorn? inte så duktig med datorer..


   
Citera

Vem är "dom"?


   
SvaraCitera

Twilightfreak:

Vill ladda ner world of warcraft till min laptop, dom sa att det inte var en speldator precis, men man borde ju kunna ladda ner det och spela? vill inte att den ska krasha eller bli jätte seg, hur stor är risken att den krashar eller blir seg?om den blir seg är det väll bara att ta bort spelet från datorn? inte så duktig med datorer..

Kan inte så mycket om dator spel och sådant, men om du har tillräckligt med oanvänt minne på datorn så borde det vara okej. Det gå bra att spela med datorer som inte är speldatorer, men dom kan ju lätt bli sega. Men med ett spel så lär det nog inte ske så mycket. Förutom att du kanske under de första timmarna märker att datorn är lite trög när den ska startar eller så ... så brukar det vara för mig, men jag vet inte vad det beror på, den brukar snabba upp sig sen igen. Nu är jag inte 100% säker på att det jag säger stämmer, men jag tror det, haha [cool]


   
SvaraCitera

Du får helt enkelt test och se om det fungerar. Annars är det bara att avinstallera det. Datorn kommer inte att krascha och bli seg.


   
SvaraCitera

Jag kunde spela på en netbook så en vanlig laptop borde det inte vara några större problem för. grafiken är det enda du kanske inte kan ha topp på men det borde annars flyta på.


   
SvaraCitera

Du får helt enkelt testa, wow är åtta år gammalt idag.
Tror det inte kommer vara några som helst problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

Vem är "dom"?

Den jag köpte datorn av


   
SvaraCitera