Aviseringar
Rensa alla

Krashar ditt Firefox också?


Ämnesstartare

Tja.
Jag har den senaste versionen av Firefox (vet inte riktigt vilken det är, tror det är ver.3?) och den krashar hela tiden :s Allt stängs ner och den laddar någon krashrapport som man ska skicka till Firefox så att de får veta om krashen. Eh, ja. Hoppas ni fattar.

Händer det eran Firefox med? Kan det bero på andra program jag har på datorn som segar ner, eller är det fel på själva datorn?

Fråga om det är något, så ska jag försöka svara på det!

ÄNDRAT 2009-06-10 13:54

ÄNDRAT 2009-06-10 13:58
Men vafan funkar det inte att ändra ett inlägg i tråden för...

However, har tagit screenshots nu! Någon i tråden skrev att det kunde bero på greasemonkey Image ..

Såhär ser min kraschrapport ut:
Image

När jag precis har klickat upp firefox när datorn är nystartad så brukar den behöva ladda jättelänge, så när man klickar någonstans så händer detta:
Image
Det försvinner efter någon sekund, men det händer också vanligtvis på måfå. Händer iofs också med msn då och då :S

Ohwell.. Tror ni fortfarande att det kan bero på greasemonkey?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Sluta porrsurfa[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var så för mej förut, men inte längre. minns inte om jag gjorde nåt åt saken eller om det "gick över" av sej självt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Fråga om det är något, så ska jag försöka svara på det!

Hur mycket tycker du om mig?

Nä, men mitt ff muppade sig väldigt ofta innan jag formaterade om hela datorn för en vecka sen också. Nu efteråt har det inte hänt


   
SvaraCitera

för mig krashar det när jag spelar flashspel ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag har den senaste versionen av Firefox

Sanningen är hård men sann, utan Firefoxs plugin så är webbläsaren värdelös. Nej, det är inte när du kör någon flashapplikation som den kraschar eller så? Testa med att installera om den-.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Hur mycket tycker du om mig?

Beror på hur mkt du tkr om mig [mad]

Budolicious:

Nä, men mitt ff muppade sig väldigt ofta innan jag formaterade om hela datorn för en vecka sen också. Nu efteråt har det inte hänt

Blä, vill inte behöva formatera om min..

Tantfan:

för mig krashar det när jag spelar flashspel ibland

Hm okej.. Fan, är ff så dåligt? [cry] Jag som trodde att det var bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Beror på hur mkt du tkr om mig [mad]

En hel jäffla del skulle jag vilja påstå. Men du är ju så rejecting änna :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, sen dör ljudet på youtube (Flash) också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Hm okej.. Fan, är ff så dåligt? Jag som trodde att det var bäst.

Skriv utförligt så kanske vi kan ta reda på vad det är. FF är överskattad. Som sagt deras plugin är mycket trevliga. Men för de flesta användare så finns det avsevärt bättre browser om man inte kör plugins.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=209492

Men grr. Du hjälper inte till särskilt mycket när du bara länkar till den (du har gjort det i tusen andra trådar, lagom irriterande), jag sa klart och tydligt vad mitt problem var och vilken webbläsare det handlade om och hade en tydlig titel. Jag som inte är tillräckligt kunnig om datorer (för att länka annat viktigt som HTML-, PHP, eller C#-kod etc, som inte ens är nödvändigt i detta fall) borde kunna få hjälp. Är det något som saknas, så;

ohYEA_:

Fråga om det är något, så ska jag försöka svara på det!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SebastianE:

Skriv utförligt så kanske vi kan ta reda på vad det är. FF är överskattad. Som sagt deras plugin är mycket trevliga. Men för de flesta användare så finns det avsevärt bättre browser om man inte kör plugins.

Ja men vad är utförligt 🙁 Kan hända när jag är på vilken sida som helst (dvs um, flickr o facebook.. inget märkvärdigt). Vad behöver ni veta mer?

Budolicious:

En hel jäffla del skulle jag vilja påstå. Men du är ju så rejecting änna :c

det är något med dina vibbar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jag som inte är tillräckligt kunnig om datorer

Du kan väl iaf berätta vad du kör för operativ. Vad du får för felmeddelande och vilket version du kör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krashade ofta men inte skett så mycket efter senaste uppdateringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Ja men vad är utförligt 🙁 Kan hända när jag är på vilken sida som helst (dvs um, flickr o facebook.. inget märkvärdigt). Vad behöver ni veta mer?

Kraschar det när du klickar på en länk, bara rakt av, när sidan laddas o.s.v.

aristoteles:

Du kan väl iaf berätta vad du kör för operativ. Vad du får för felmeddelande och vilket version du kör?

Precis[y] Samt om du har några plugins till din webbläsare.


   
SvaraCitera