Aviseringar
Rensa alla

Krav på att va fuckboy till å få ligg?


Ämnesstartare

Hej! Även om jag har tappat min oskuld redan när jag va under 15 och hadde hittat en underbar tjej  som jag har varit ihop med i flera år, så har jue allting ett slut tyvär och lila med oss ett par månader sen. Så nu har jag även känd av att jag är redo att gå vidare genom dejting (menar mest one nightstand eller att träffas flera gånger, även som vänn men att detta slutar med ligg). Hela vår relation har vi legat mycket med varann och hon själv tyckte att det vart toppen och att hon saknar att komma med en partner, så att hon vill vara min kk även om hon är av å på med killar. Med jag har ignorerat detta sedan jag vill att ligga med nån annan, nåt nytt. MEN mitt största problem har alltidigt vart att hitta det. Mina andra vänmer som man skulle kunna kalla för reala fuckboys fixar tjejer direkt men är mindre "attraktiv än mig". Och jag har blivit omtyckt för mitt urätseende. Så hur gör jag då. Ska jag bli mer fuckboy till å få ligg flera gånger? Ifall ja, hur blir man mer fuckboy? 


   
Citera
time
 time

Tråd redigerad: felaktig tagg använd.

I övrigt så är svaret på din fråga nej. Bli inte en fuckboy.


   
SvaraCitera

Bli bara en "fuckboy" om du vill tillhöra bottenskrapet av människor i samhället. Inte värt det om du frågar mig.


   
SvaraCitera

Aldrig fattat vad som menas med att vara en "fuckboy" eller "fuckgirl" om det nu används för motsatta könet också.

Det enda jag har kunnat få fram av fåtal konversationer eller hört från när andra pratar vagt om det så är det antingen en kille (fuckboy) som är enbart/väldigt intresserad av just sex och spelar fult för att kunna få vad han vill. Vad som än krävs för att få sex, om det så sårar känslor eller så är det en badboy som bara är intresserad av sex och inget förhållanden. Då jag inte är det lilla minsta rätt person när det gäller erfarenheter av det här beteendet och handling så kan jag bara följa magkänslan och säga: Vill du ligga mer utan att det blir seriöst? Gå rakt på saken på vilket sätt du vill, som alla andra gör det. Stå på dig och visa vem du är, visa att du inte är vem som helst och gör dig själv unik. Ofta/ibland funkar det att vara öppen med folk på fester eller vart du nu letar kk/engångsligg och berätta att du vill bara ligga och ha roligt. Finns oändligt många sätt att få ligg och dessutom en eller flera regelbundna sexpartners.

Är det här vad du själv vill så kör på, testa och experimentera, ha roligt. Gå inte över huvudet bara, för då blir det men för livet och det vill du förmodligen inte ha att släpa på när du väl vill göra något annat.

Vad vill du och är du säker på att du själv vill det eller kollar du på andra och försöker följa strömmen bara för att du inte känner för att tänka själv? Något du kan tänka på och fundera hur det ligger till. Har du frågor så ställ, tror jag har sagt det viktigaste jag hade att säga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ba säga tack till grymma svaret. Jag hoppas nog att det kommer funka!


   
SvaraCitera
sies
 sies

Jag ser inte sex som något magiskt eller liksom viktigt att vara med den rätta. Ha sex med de du vill såvida de vill tillbaka. Om du blir kallad fuckboy eller slampa så ignorera det, lev ditt liv lyckligt istället för att lägga tid och ork på negativitet från andra. 

Det enda du egentligen ska tänka på är preventivmedel. Inte bara för att förhindra graviditeter men även könssjukdomar. 


   
SvaraCitera

bli ingen, du kommer bli så ringaktad och kommer troligen bli betraktad som en impertiment.


   
SvaraCitera