Aviseringar
Rensa alla

krav på körkort annars ingrt jobb


Ämnesstartare

jag kan ju i te ta körkort p.g.a min syn hur ska jag få jobb då är lite prolig för de!!


   
Citera

ja har jobb utan körkort, så de går, dock har väldigt många arbetsgivare körkort som önskemål, men skriver du orsaken till att du inte har körkort så kan de funka ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner folk som inte ens med körkort får jobb så det har nog inte med att göra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
ja har jobb utan körkort, så de går, dock har väldigt många arbetsgivare körkort som önskemål, men skriver du orsaken till att du inte har körkort så kan de funka ändå

hur vet du de??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ju bli målare o där skrev dem att de va krav att man skulle ha b körkort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:
jag vill ju bli målare o där skrev dem att de va krav att man skulle ha b körkort

wtf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att det finns MÄNGDER med jobb där det inte krävs kk för att man ska kunna få jobbet. Välj ett jobb där inte kk krävs. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har knappt använt mitt körkort men de skulle väl vara bra att ha...vet inte... jag kommer inte ens ihåg hur man kör bil längre för det va så många år sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hdtfghresg:
har knappt använt mitt körkort men de skulle väl vara bra att ha...vet inte... jag kommer inte ens ihåg hur man kör bil längre för det va så många år sen

va kul för dig du har iallfall körkort o en normal syn jag har inte normal syn  kommer aldrig få ett körkort


   
SvaraCitera

Har jobb men inget körkort. Det finns många jobb som inte kräver körkort, administrativa jobb, vissa lagerjobb, vårdjobb med flera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Har jobb men inget körkort. Det finns många jobb som inte kräver körkort, administrativa jobb, vissa lagerjobb, vårdjobb med flera.

men på de  jobb som de står krav att man ska ha körkort ska man ba  inte ta dem eller ska man fråga om de är okej att man går på någpm interjuv hos dem fast man inte har något körkorr?


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99: men på de jobb som de står krav att man ska ha körkort ska man ba inte ta dem eller ska man fråga om de är okej att man går på någpm interjuv hos dem fast man inte har något körkorr?

Det är väl bara att läsa annonsen och tolka den. Är de skallkrav att ha körkort kommer de inte en läsa ansökningar som saknar körkort. I fall de bara är önskvärt/meriterande  att ha körkort så är de bara att skicka en ansökan och hålla tummarna.

Ibland är de fräcka och skriver att körkort är krav fast när man läser arbetsbeskrivning hittar man inget som motivera detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Det är väl bara att läsa annonsen och tolka den. Är de skallkrav att ha körkort kommer de inte en läsa ansökningar som saknar körkort. I fall de bara är önskvärt/meriterande  att ha körkort så är de bara att skicka en ansökan och hålla tummarna.

Ibland är de fräcka och skriver att körkort är krav fast när man läser arbetsbeskrivning hittar man inget som motivera detta.

får väl hoppas att jag får något jobb i framtiden då vill fan inte vara arbetslös!


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99: får väl hoppas att jag får något jobb i framtiden då vill fan inte vara arbetslös!

Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Lycka till.

Tack hur gammal e du?


   
SvaraCitera