Aviseringar
Rensa alla

krav på körkort annars ingrt jobb


IIGonnaKillYou99:

hur vet du de??

har kollat många jobbanonser i mina dar, men ja tror du ska kunna få jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

har kollat många jobbanonser i mina dar, men ja tror du ska kunna få jobb

asså maajs bara man kan komma överens med mig så funkar de ass bra


   
SvaraCitera

Bandit.:

wtf?

IIGonnaKillYou99:
jag vill ju bli målare o där skrev dem att de va krav att man skulle ha b körkort

Det är väl för att en målare/snickrare/kaklare osv ska kunna ta sig från olika hus. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marsbrud:

Det är väl för att en målare/snickrare/kaklare osv ska kunna ta sig från olika hus. 

men vad fan ska jag jobba som då?jag får ju på ettgynasium som är måleri måste förfan kunna bli målare utan körkort??


   
SvaraCitera

IIGonnaKillYou99:

men vad fan ska jag jobba som då?jag får ju på ettgynasium som är måleri måste förfan kunna bli målare utan körkort??

vet väl inte jag , men vet att vissa på min skola har praktiserat och sommarjobbat på målar och snickar saker , men tror dom helst velat haft någon med körkort . Men vet ärligt talat inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte.varför ska jag hålla på leka psykolog och bry mig om andras problem när ni kommer till mig o ska prata då ska jag lyssna på er och hjälpa er och stötta er. 
sen bara hatar ni mig! Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hdtfghresg:
bryr mig inte.varför ska jag hålla på leka psykolog och bry mig om andras problem när ni kommer till mig o ska prata då ska jag lyssna på er och hjälpa er och stötta er. 
sen bara hatar ni mig! Trött

den här sidan ska man ju ge sina sypunkter o tåd o tips om du inte bryr dig eller hatar på folk då är du nog inne på helt fel sida grabben!


   
SvaraCitera