Aviseringar
Rensa alla

Krigsförklaring mot sovjetrepubliken Sylvanien


Ämnesstartare

Nu skall fascistväldet störtas! Genom våld förtrycker de djur i djurparker, som jag valt att befria, och vi frihetliga vänstermänniskor behöver göra någonting för att stoppa att denna ondska ska fortsätta!

Men först behöver vi förbereda oss!
Såhär fixar ni asnajs dreads,

bra musik när vi ska störta dem


   
Citera

FEL! Vi står för friheten och jämställdheten! Dessutom kommer vi inom kort ha en massa Rick Astley-singlar och revolutionär konst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försvarsministern av Republiken av Fennovenia ser allvarligt på detta men har starkt förtroende för en lösning genom militär intervention.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi har fortfarande KoR[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nigeria ställer sig på Sovjetrepubliken Sylvaniens sida


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Nigeria ställer sig på Sovjetrepubliken Sylvaniens sida

Men mot erat folk har ni ingen chans.

Chickfactor:

vi har fortfarande KoR[zzz]

Art deco:

örsvarsministern av Republiken av Fennovenia ser allvarligt på detta men har starkt förtroende för en lösning genom militär intervention.

Fascismen kommer aldrig vinna. Ni har förlorat mark sedan medeltiden, och en dag kommer ni inte ha något kvar alls

Insert name here:

FEL! Vi står för friheten och jämställdheten! Dessutom kommer vi inom kort ha en massa Rick Astley-singlar och revolutionär konst!

Men ändå förtrycker ni djur? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Fascismen kommer aldrig vinna. Ni har förlorat mark sedan medeltiden, och en dag kommer ni inte ha något kvar alls

Försvarsministern av Republiken av Fennovenia styrker att militär intervention inte är nödvändig, däremot uppmuntrar han att familjer med gott inflytande, migrerar till Anarkandirepubliken och sedan förökar sig och sprider sina värderingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

som jag valt att befria

Vägrar underkasta mig en ledning eller självhävdande karriärister. Behåll eran smygfascistiska motståndsrörelse, Individernas Union förklarar klasskrig även mot er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genom järnhård revoltionär kampanda kommer Sylvanien segra! Ett gäng anti-specifistiska patteglyttar kan inte besegra röda armén.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Men ändå förtrycker ni djur? [crazy]

Djur är lyckligare i bur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Vägrar underkasta mig en ledning eller självhävdande karriärister. Behåll eran smygfascistiska motståndsrörelse, Individernas Union förklarar klasskrig även mot er.

Vi har ingen ledning. Vi är alla. Jag är en. Du är värre än jantelagen.


   
SvaraCitera

Ta en bärs och håll käft.

Alla vet att ett krav för revolution är en ledare med mustasch alternativt skägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snacka om att vilja ha dreadlocks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Alla vet att ett krav för revolution är en ledare med mustasch alternativt skägg.

har skägg faktiskt


   
SvaraCitera