Aviseringar
Rensa alla

KRIIIS!!!! SNÄLLA HJÄÄLP MEJ!!!!


Ämnesstartare

Heej!

Jag är en tjej på 15 år och ska fira min 18 åriga killes födelsedag och vill ha nått speciellt på mig!

(Ni verkar ge varandra bra tips och sånt så ville testa Ungdomar.se om de verkligen går och finns ungdomar som vill hjälpa!)

Jag har bifogat en bild som jag vill att klänningen ska vara på ett sätt!

MEN VART KAN JAG KÖPA EN LIKNANDE KLÄNNING FÖR BARA EN KVÄLLS ANVÄNDNING (ÖPPET KÖP !!) ???

JAG SKA UT MED HONOM NU PÅ LÖRDAG (27/3) SNÄLLA NÅN HJÄLP?!?!?!?!?!?

(BOR I TUMBA - BOTKYRKA, STOCKHOLM)

Ps. Skicka helst länken till affären/klänningen med priset o storlekar o sånt + adress o vägbeskrivning!!

SNÄLLA HJÄÄLP!!!!!

nelly_47502754_0.jpg


   
Citera
Åtta

Jag gissar på att du bryr dig betydligt mycket mer än din kille.


   
SvaraCitera

CHIIL3NA:

(BOR I TUMBA - BOTKYRKA, STOCKHOLM)

i will raep u


   
SvaraCitera

så du firar din kille genom att köpa något åt dig själv?....

[y]


   
SvaraCitera

CHIIL3NA:

(BOR I TUMBA - BOTKYRKA, STOCKHOLM)

kommer snart och hälsar på, hehe[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. jag pratade med honom och han valde modellen av klänningen för jag fråga honom vad han ville se mig i, och vi kom fram till den modellen.
2.f*ck u
3. jag vill ha nått fint på mej som jag lämnar tillbaka, jag ska bjuda honom på bio premiär och på restaurant, samt R. kelly konserten , men den blev intsälld till höst så de får vänta.
4. weirdo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. jag pratade med honom och han valde modellen av klänningen för jag fråga honom vad han ville se mig i, och vi kom fram till den modellen.
2.f*ck u
3. jag vill ha nått fint på mej som jag lämnar tillbaka, jag ska bjuda honom på bio premiär och på restaurant, samt R. kelly konserten , men den blev intsälld till höst så de får vänta.
4. weirdo


   
SvaraCitera

fnissar.


   
SvaraCitera

CHIIL3NA:

(BOR I TUMBA - BOTKYRKA, STOCKHOLM)

troll


   
SvaraCitera

akta hon e farli!


   
SvaraCitera

kan väl inte vara så jättesvårt att hitta en rosa klänning i det där materialet finns ju överallt [zzz] kanske inte finns någon med markerad midja men då får du väl fixa det själv med midjeskärp eller silkesband

åk in till stan o kolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha e snäll om man e snäll ^^ <3 hatar falska pers som de -_- .
Taack Angelize 😀 😀 !! ska dra o kolla ^^


   
SvaraCitera