Aviseringar
Rensa alla

Kriminell kille..:S


Stringburka:

Bli inte ihop med en misshandlare med kort stubin.

Vi ska väl också ha rätt att hitta kärlek :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Jo men tänk då om han blir sur på dig för att låt oss säga du gnäller på honom, skäller ut honom eller att ni storgrälar. Om han har lätt för att bli förbannad och tar ut sin aggresivitet genom våld så kommer du nog befinna dig i en dålig situation om han blir sur på dig...

Mm håller med dig men vadfan, han har aldrig blivit sur på mig.. aldrig. han e bara irriterad på kompisar som kommer försent och på idioter. Eller jo en gång var han sur när jag ringde massa ggr på en kväll och fråga när han skulle komma till mig. då sa han att han blev sur när folk tjatade och en gång då jag frågade om han var säker på en sak och då skrev han ja sluta tjata, känns som om du inte tror på mig när du frågar hela tiden
Det är ju inte så farligt. men jag skulle kunna tänka mig att han skulle kunna bli sur och skälla på mig. Men svartsjuk är han inte, bara om jag skulle säga till om nån var jobbig så skulle han nog försvara mig=)


   
SvaraCitera
Jeay_L

Sa ra:

men vadfan, han har aldrig blivit sur på mig.. aldrig.

Än ja, men någon gång lär han bli sur på dig, och då kan du ligga väldigt risigt till!

Satsa inte! Är redan för många som blivit misshandlad av sina partners!

Känner minst 3 som blivit slagna av sin pojkvän och två av killarna har jag träffat och då man träffat dom så är dom jätte trevliga och behandlat tjejerna jätte fint och varit omtänksam och så där.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Men NEJ FFS! Bli inte ihop med en misshandlare med kort stubin. Det är ju fullkomligt vettlöst!

För en gångs skull, så håller jag med Stringburka, till 100%!!!


   
SvaraCitera

Gör som du vill.
Personligen så hade jag aldrig tackat nej till en kåkfararbrud som kunde försvara mig mot andra crazy bitchez.


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tänk om han sitter inne för kvinnomisshandel?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHAHAHAHA 😀


   
SvaraCitera

HAHA

fan vad vissa är korkade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Art deco:

Tänk om han sitter inne för kvinnomisshandel?!

Nej antingen stöld, misshandel, eller att han upptäcktes med droger och slog ner polisen.

Egyptologen:

HAHAHAHAHAHAHAHA 😀

du ser rolig ut.skratta åt dig själv ist [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många dumma tjejer lär sig den hårda vägen att det inte lönar sig att dra sig till misslyckanden till människor som är bortskämda och ska ha som de vill. Det resulterar bara i att de blir kränkta och misshandlade på daily basis, kul det låter va?
Aja, de lär väl sig den hårda vägen och går till en vettig människa sedan kanske.

Sa ra:

Vet inte vad han ska in för, det är ingen som vill säga det :p han ska va i fängelse i 2.5 år, men jag går ändå i skolan långt bort så då kommer jag hem då oxå ungefär.

Möjligtvis för att han slog ner en snubbe helt utan anledning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Det resulterar bara i att de blir kränkta och misshandlade på daily basis, kul det låter va?

men vem har förutspått att han ska misshandla mig. Han är inte en stor och farlig man utan ser ut som en helt vanlig kille, och han har fått en bra uppväxt han älskar sin mamma och ringer henne varje dag tex. Det är synd att han ska hamna i fängelse så länge för något som troligtvis skedde då han gjorde ett misstag..

sylar:

Möjligtvis för att han slog ner en snubbe helt utan anledning?

isåfall är alla dåliga handlingar som leder till våld. Mjo det var ju onödigt men han var dömd för ett annat brott, det var inte detta han var dömd för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

du ser rolig ut.skratta åt dig själv ist

Nej, jag föredrar att fnissa åt dig 🙂


   
SvaraCitera

Sa ra:

men vem har förutspått att han ska misshandla mig.

Jag tror att folk gissar sig till det lite godtyckligt, eftersom alla våldsamma män under de senaste tiotusen åren riktat sitt våld mot kvinnan de levt med förr eller senare. Men det är klart att din kille är annorlunda, han beteer sig inte alls som alla andra våldsamma män. Han är förmodligen en på miljarden, och om han inte är det så kan säkert just du av alla kvinnor ändra på honom. För du är den enda som förstår sig på honom...

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Han är förmodligen en på miljarden, och om han inte är det så kan säkert just du av alla kvinnor ändra på honom. För du är den enda som förstår sig på honom...

Jaja vi är ju bara på datingstadiet igen. ve m säger att vi ens ska bli ihop då. han kanske behandlar mig som skit innan dess och inte vill ha något mer med mig att göra. vilket alla killar som har varit "normala" killar snälla utan problem har gjort. Dom har fan inte varit snälla mot mig, men han är intresserad av mig och jag av honom.

herr_nilsson:

ändra på honom.

Det kan jag inte, men han slutade faktiskt med sprutor för att han o hans kompis ville göra det för min o min väninnas skull... jag vill inte ens ändra honom tror hans problem kommer gå över av sig själva.


   
SvaraCitera