Aviseringar
Rensa alla

Kristna samlas på Wall Street och tillber en bronstjur


Nwgwr:

Hört talas om källhänvisning? Bilderna är random och ingen artikel är länkad. Varför skall vi tro på trådskaparen? 🙁

Instämmer.


   
SvaraCitera

passaro:

Hört talas om 'Bull market'

Nej, men läste om det nu.

Rätt fail av dem att inte inse ironin själva.


   
SvaraCitera

passaro:

Hört talas om allmänbildning? =(

Ja, men vad fan? 🙁

passaro:

Bara för att du är kristen =(

Haha inte speciellt, tycker folk kan få ha sina seder ifred utan att idiotförklaras, lönt att du skall försvara när det handlar om Islam medans du kan spä hat mot kristendomen? 🙁 Låt båda ha sina jävla seder.


   
SvaraCitera

Nwgwr:

Haha inte speciellt, tycker folk kan få ha sina seder ifred utan att idiotförklaras, lönt att du skall försvara när det handlar om Islam medans du kan spä hat mot kristendomen? 🙁 Låt båda ha sina jävla seder.

Hahaha, vilket jävla hat snackar du om? Jag är fullt ut med dig. Du borde väl insett efter tre år här att jag försvarat religionen mot vissa dönickar här på forumet.


   
SvaraCitera

Nwgwr:

Hört talas om källhänvisning? Bilderna är random och ingen artikel är länkad. Varför skall vi tro på trådskaparen? 🙁

Haha, ja det är ju himla troligt att han har fejkat bilderna för att kunna skapa en tråd om det på UM.


   
SvaraCitera

passaro:

Hahaha, vilket jävla hat snackar du om? Jag är fullt ut med dig. Du borde väl insett efter tre år här att jag försvarat religionen mot vissa dönickar här på forumet.

Hat och hat, du är snabb med att hoppa på om de gör något korkat. 😀
Ja du är en av de som låter folk tycka vad de vill, likväl är du med dem som hoppar på det som kan ses som korkade saker, amerikaner som fortfarande tror på skapelseberättelsen osv.


   
SvaraCitera

z i n:

Haha, ja det är ju himla troligt att han har fejkat bilderna för att kunna skapa en tråd om det på UM.

JAPP, så gör jag när jag har tråkigt, dårå?


   
SvaraCitera

Kanske är helt ute och cyklar. Men ehm...Charging Bull är, som du hör på namnet, en tjur. Men ni snackar ju om "den gyllene kalven". Fattar inte.


   
SvaraCitera

KKARIM:

Kanske är helt ute och cyklar. Men ehm...Charging Bull är, som du hör på namnet, en tjur. Men ni snackar ju om "den gyllene kalven". Fattar inte.

Det är väl ritualen som är det viktiga, huvusaken det är boskap lixz.


   
SvaraCitera

Nwgwr:

Hat och hat, du är snabb med att hoppa på om de gör något korkat. 😀

Bara om det finns anledning till det. Seder och sådant har jag full förståelse för.

Nwgwr:

amerikaner som fortfarande tror på skapelseberättelsen osv.

Hmm, nej. Men amerikaner som tar fel på vilket land de skall anfalla. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Obama är antikrist

det är han väl ändå inte? källa?


   
SvaraCitera

passaro:

Bara om det finns anledning till det. Seder och sådant har jag full förståelse för.

Som jul! Jag gillar jul.

passaro:

Men amerikaner som tar fel på vilket land de skall anfalla. =(

Sånt äger. 😀


   
SvaraCitera

Nwgwr:

Som jul! Jag gillar jul.

Jag har inget omot jul. gillar dess historia.

Nwgwr:

Sånt äger. 😀

'yeah, lets bomb Australia *peka på Frankrike*'.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wickerchair:

Är rätt säker på att historien i Andra Moseboken gäller alla statyer av nötkreatur, oavsett vilken metall de må vara gjorda av.

Alltså, länka, snälla, det här är ju ändå great! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Wickerchair:

Är rätt säker på att historien i Andra Moseboken gäller alla statyer av nötkreatur, oavsett vilken metall de må vara gjorda av.

(2 Moseboken 20:4-6) . . .Du skall inte göra dig en skulpterad bild eller något som helst som är format likt något uppe i himlen eller nere på jorden eller i vattnen under jorden. 5 Du skall inte böja dig ner för dem eller låta dig förledas till att tjäna dem, ty jag, Jehova, din Gud, är en Gud som kräver odelad hängivenhet, som låter straff för fäders missgärning komma över sönerna, över den tredje generationen och över den fjärde generationen, när man hatar mig, 6 men som visar tusen generationer kärleksfull omtanke när man älskar mig och håller mina bud.


   
SvaraCitera