Aviseringar
Rensa alla

Kristna tokstollarna i Sverige 😛


Livets Ord och Jehovas är väl lite skruvade men jag hatar inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avskyr alla

avskyr nästan vanliga svenska kyrkan mest


   
SvaraCitera

McLuver:

Jehovas (Du röstade på detta alternativ)

Jävla dörrknackare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Livets Ord (Carolas klubb) (Du röstade på detta alternativ)

Störst politisk makt av de riktigt freakade (i och med alla kändisar), och tycks mest hatiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anser att jag inte är benägen att svara på denna fråga då ingen utav dessa har dörrknackat hos mig ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Jehovas (Du röstade på detta alternativ)

Nästan lika korkade som mormonerna, som för övrigt också återfinns i Sverige (eller ja, jag vet i alla fall att det finns en mormon-kyrka i Sveriges Jerusalem). De är verkligen en samling tokstollar med en helt och hållet snedvriden verklighetsuppfattning. Jehovas vittnen är i sanning dödspredikande (för att tala med Nietzsche) anti-livet-stollar.

McLuver:

Livets Ord (Carolas klubb)

... Livets Ord kommer tätt inpå. Ulf Ekman borde arkebuseras, giljotineras, brännas på bål, pissas på, bli hackad i småbitar och serveras till grisar, sedan skitas ut och köras i en centrifug. Ledare för karismatiska rörelser är bland de värsta avskum som någonsin vandrat på denna jord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jag anser att jag inte är benägen att svara på denna fråga då ingen utav dessa har dörrknackat hos mig ..

Jasså inte!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik112:

Jasså inte!?

Tänk själv istället för att svälja den där jävla smörjan... eller är du helt dum i huvudet kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik112:

Jasså inte!?

Vad var det för mening med den länkningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Vad var det för mening med den länkningen?

Det där, min vän, var dörrknackningens motsvarighet över internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Det där, min vän, var dörrknackningens motsvarighet över internet.

Jo, men ingen Jehovas vittne har fortfarande knackat på min dörr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller förutom en ex. kompis då, men hon plingade på plingklockan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar ingen, hatar ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödsguden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jo, men ingen Jehovas vittne har fortfarande knackat på min dörr.

Nu gör det det!

Vi syndade men fick liv
Jehova är allsmäktig och felfri, men han blev elakt smutskastad och anklagad för att vara en dålig Fader av Satan och då kunde Gud tagit bort Satan och människorna som gjort uppror mot guds lagar och principer.
Men Jehova älskade människorna och ville låta oss barn visa vad vi ville.
Kan förklara så här: En pappa hade ett mycket sjukt barn som var tvungen att gå igenom en smärtsam operation för att sedan bli frisk.
Det var kärleksfullt av pappan att göra detta beslut så att barnet sedan kunde dra full nytta av livet.
Samma med och, mänskligheten blev ofullkomliga och kunde inte längre leva för evigt och då gjorde Jehova en anordning som gjorde att de barnet som gick igenom operationen
(1 Mos 3:15) kunde bli friska och leva för evigt.
Vi har nu i över 6000 år fått bevisa om vi klarade styra jordens samhälle som Satan, Adam och Eva sade och hur reagerade vi mot Gud,
Ja vissa hånade honom andra lyssnade.
Vi är snart vid den tid då vi drivit oss själva och Jorden i sank.
Alltså blir Guds namn rentvättat när det visar sig att Gud hade rätt och han kan ge lydiga människor evigt liv i det återupprättade paradiset här på jorden.
Läs Malaki 3:13-18; 2 Tim 3:1-5; Upp 21:3-5.


   
SvaraCitera