Aviseringar
Rensa alla

Kritik på min låt, tack 🙂


Ämnesstartare

Tja,
Jag har just gjort en låt och undrar lite vad ni tycker om den 🙂

https://lifeinstatic.bandcamp.com/track/midnight-summer

Notera att jag suger på att sjunga, jag låter lite som en pubertal ökenrotta med lunginflammation, men om ni gillar själva låten (minus den dåliga rösten, alltså) så ska jag försöka hitta någon bättre att sjunga den istället. Jag vill helt enkelt se om det är värt att göra det. Tycker alla ni att låten i sig inte är så bra, så skiter jag nog i det. Men om ni tycker den ändå verkar ganska najs, så försöker jag helt enkelt hitta någon som kan sjunga, så att den kan bli bra "på riktigt".

Så, vad tycker ni? x) Är den värd att rädda, eller ska jag slänga den åt hajarna? Tack för att ni lyssnar 😀


   
Citera
Exner

LifeInStatic:
Tja,
Jag har just gjort en låt och undrar lite vad ni tycker om den 🙂

https://lifeinstatic.bandcamp.com/track/midnight-summer

Notera att jag suger på att sjunga, jag låter lite som en pubertal ökenrotta med lunginflammation, men om ni gillar själva låten (minus den dåliga rösten, alltså) så ska jag försöka hitta någon bättre att sjunga den istället. Jag vill helt enkelt se om det är värt att göra det. Tycker alla ni att låten i sig inte är så bra, så skiter jag nog i det. Men om ni tycker den ändå verkar ganska najs, så försöker jag helt enkelt hitta någon som kan sjunga, så att den kan bli bra "på riktigt".

Så, vad tycker ni? x) Är den värd att rädda, eller ska jag slänga den åt hajarna? Tack för att ni lyssnar 😀

Låter riktigt bra! Finns definitivt potential.


   
SvaraCitera

Var bra, gillar. Tills jag läste texten och fann utropstecken över-jävla-allt. 

Tyckte FPS var bra också. 


   
SvaraCitera

LifeInStatic: Så, vad tycker ni? x) Är den värd att rädda, eller ska jag slänga den åt hajarna? Tack för att ni lyssnar 😀

Instrumentalt så tycker jag att det låter riktigt bra. Men du borde mycket riktigt hitta någon annan som sjunger och även jobba lite mer på texten. Fanns både grammatiska fel lite knepiga formuleringar.

Och snälla använd inte textraden "Tonight's the night" Ledsen


   
SvaraCitera

sången var ingen höjdare men musiken är ok


   
SvaraCitera

Du har la en bra röst, rätt så hyfsad låt också. Lite finslipning så blir det nog bra, ska du få se. Heja, heja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Var bra, gillar. Tills jag läste texten och fann utropstecken över-jävla-allt. 

Tyckte FPS var bra också. 

Haha, kul att du gillade FPS också x) Tack 🙂

Tack ni andra också för att ni lyssnar, tycker det är askul när folk säger vad de tycker om mitt arbete 😀 Hoppas fler svarar :3


   
SvaraCitera

Påminner fan lite om Bondage Fairies... festligt!!


   
SvaraCitera