Aviseringar
Rensa alla

Krökar ungdomen nuförtiden?


Jojo, jag är allt ute ett par gånger i månaden minst! En dryck som väldigt många känner igen måste ju vara Boris Jelzin Vodka, klassisk smuggeldryck från utlandet. Folk som var ute o krökade för 20 år sedan har även nämnt denna, riktig klassiker smakar röv och gör sitt jobb!


   
SvaraCitera

Är straight edge-are så nää
X


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XxArchyxX: nää

Grymt Glad


   
SvaraCitera

iaf i göteborg är marijuana och öl poppis som fan


   
SvaraCitera

Lite sent här men absolut, speciellt små ställen tror jag. Sen inte så mycket på hemmafester med många människor, utan mer typ
5-10 personer typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tappade en insats med min vän och nu måste jag publicera mina nakenbilder.
Mina nakna bilder: photos


   
SvaraCitera

Haien:
Tror både cigaretter och alkohol har blivit mindre vanligt. De flesta ser ner på rökare även om att dricka kan vara accepterat ex. på fester. Droger däremot har nog blivit vanligare, hasch, svampar och lsd är vanligare än man tror.

Sounds about right, iallafall för mig här i Malmö. 


   
SvaraCitera

Knurra:
Jag pratar åldrarna 15-20 år ungefär. Jag minns när jag i tonåren i princip levde för bärsen. Fick man några trefemmor och ett paket cigaretter var man på topp. Mina vänner var likasinnade också. Numera har jag varit rökfri och nykter i några år så den livsstilen känns ganska avlägsen idag som väl är.

Men jag undrar, med det moderna samhället där smartphones tar över ens liv och ungdomen numera verkar engagera sig i miljöfrågor så undrar jag...lever ni för att kröka eller gör ni det nån gång när andan faller på eller gör ni det inte alls?

Det känns som tiderna har förändrats från när jag var tonåring men jag vet ju inte då jag inte är en längre och jag lever som sagt en annan livsstil idag.

Krök är nog det bästa som finns


   
SvaraCitera
Berit

Alltid när jag ser denna tråd så tä ker jag på den 14åriga skåningen som trodde det hette kröga Hjärta


   
SvaraCitera
Cobrak

kröööögar


   
SvaraCitera

Har vett i skallen så inte så ofta typ 1 gång i månaden eller mer sällan


   
SvaraCitera

gjorde konto så jag kan svara på din fråga. för typ 2-3 år sen började jag halsa vodkan och gå på hemmafester. var kanske 15-16. Men som jag har sätt så festar folk i småland, stockholm, norrtälje uppåt typ hela tiden. varje sommar drack vi sönder varje helg och det var runt 60 pers på hemma festerna. droger är väldigt normalt nu och polisen vet vart dom ska titta men de får inte kolla på alla bara för de vill det, måste vara nån sorts anmälan eller misstanke. Allt från hasch till tramadol blir använt på en normal dag. Jag är nu 19 och älskar öl. har varit och klubbat varje fredag & lördag dom senaste månaderna och har jävligt kul. Kan vara min impulsiva livsstil som ledde mig till detta men vem vet. adhd är en stor bonus tycker jag. Om ni har mer frågor så är det bara att fråga. Förlåt om ni inte fatta vad jag skriver, lite seg i skallen.


   
SvaraCitera

Näe, min mamma skulle döda mig


   
SvaraCitera

Inte lika mycket alkohol längre, använder annat om ni fattar vad jag menar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuckadtjejokej:
Inte lika mycket alkohol längre, använder annat om ni fattar vad jag menar 

nej vi fattar inte


   
SvaraCitera