Aviseringar
Rensa alla

KROG-UM, SAMLAS!


Ämnesstartare

S3ON:

Har dom Julmust på krigar!? [cute]

JackJulmust är den nästa godaste groggen jag själv uppfunnit


   
SvaraCitera

Fyller 18 3 dagar efter så kan ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, är i Stockholm nu ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Fyller 18 3 dagar efter så kan ej.

äggd


   
SvaraCitera

Vafan alltid Stockholm, varför kan det aldrig vara där jag är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Vafan alltid Stockholm

Ofc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte dom flesta, eller ja, många iallafall av krogarna / ställen som serverar alkohol en åldersgräns på 20? Finns väl tom. dom som är så extrema som 24 och 26, just 20 förklarar ju sig självt varför[rolleyes] fast det räcker inte riktigt heller, 22 borde de vara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Datum: 5/11 - NÄSTA FREDAG

Men, knulla dig. Måste du välja det enda datum som jag helt garanterat inte kan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett tips är att dricka innan ni kommer ner till krogen, förfest. Annars finns risken att du gör samma sak som jag gjorde en gång - dricka för 2.000kr!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSTEAMY16:

Annars finns risken att du gör samma sak som jag gjorde en gång - dricka för 2.000kr!

Eller så kan man råka göra som en arbetskamrat till mig gjorde - skrev på ett kvitto för kortköp på krogen utan att titta på den ordentligt. Det var en nolla för mycket... 900 istället för 90[chocked] och eftersom det redan var påskrivet var det för sent tydligen[rolleyes] Dom två ölen blev VÄLDIGT dyra[rolleyes]


   
SvaraCitera

Nachac:

Men, knulla dig.

[tard]

Storchen84:

och eftersom det redan var påskrivet var det för sent tydligen

hade rivit kvittot, sen hade inga bevis funnits mer[blush]
jävla svin förresten!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

skrev på ett kvitto för kortköp på krogen utan att titta på den ordentligt. Det var en nolla för mycket... 900 istället för 90

Men så kan väl inte krogen göra??!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iSTEAMY16:

Men så kan väl inte krogen göra??!

Det var i danmark, där kan dom tydligen göra så, om kvittot är påskrivet o klart... eller ja, det var iafl. vad dom gjorde ^^ Vet inte alla detaljer, har inte pratat om det så mkt... vet bara danmark, kvitto med en nolla för mycket påskrivet, summa dragen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det var i danmark, där kan dom tydligen göra så, om kvittot är påskrivet o klart... eller ja, det var iafl. vad dom gjorde

Då kan ju danskarna sätta på 1.000 nollor om dom vill det![mad]


   
SvaraCitera