Aviseringar
Rensa alla

Krogen: Villken drink/dryck blir man snabbast full på?


redbull & vodka, taureinet i red bullen gör så alkoholen går ut snabbar i blodet. 🙂


   
SvaraCitera

Absint


   
SvaraCitera

Placebo.


   
SvaraCitera

Strohrom slår jag mitt slag för. Dock är det inte det lättaste att hitta på krogen.
Ska man ha många procent på krogen är Casc strength whisky mitt tips. Dom ligger oftast på runt 50%, dock är det i det närmaste olagligt att shotta.

Godaste drinken jag druckit på ett tag är nog en Brambly


   
SvaraCitera

Alla slattar som folk lämnar kvar. Det går fort att springa omkring mellan bord, dessutom så går det fort att dra i sig.
Att det är gratis är ju bara en bonus ;P ;P ;P ;P


   
SvaraCitera

tradet:

Ska man ha många procent på krogen är

Grön chartreuse (55%) ett bra tips, smakar dock granbarr och alkohol. Inte alla ställen som har den dock.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Absint

Ofta de säljer sånt på krogen i Sverige? [sad]

I så fall är det väl fake-absinthe?


   
SvaraCitera

affe96:

redbull & vodka, taureinet i red bullen gör så alkoholen går ut snabbar i blodet. 🙂

affe96:

P14

Så du menar alltså att du blir snabbare full på det än samma mängd sprit?....


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Så du menar alltså att du blir snabbare full på det än samma mängd sprit?....

Ja, om du inte tror mig så kan du prova, lr vänta efter som jag bara är 14 så vet jag ju inte ett skit, så allt jag säger är bullshit.


   
SvaraCitera

affe96:

lr vänta efter som jag bara är 14 så vet jag ju inte ett skit, så allt jag säger är bullshit.

Känns skönt att vi kan komma överens så bra [love]


   
SvaraCitera
KSENIA

EFTERSOM JAG ÄR SÅ 7KT VIP PÅ KROGEN ATT JAG KAN HÄNGA BAKOM BAREN SÅ KÖR JAG MED ETT DRICKSGLAS SPRIT FÖR ATT BLI _FULL_
FUNKAR ALLTID[confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

isola:

t-röd

har provat [cool]

[blush]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Känns skönt att vi kan komma överens så bra [love]

haahah dryga fan [bigsmile]


   
SvaraCitera

affe96:

haahah dryga fan

[wink]

Nej men seriöst så är det som andra redan sagt mängden alkohol som påverkar fyllan, och ren sprit är det som funkar bäst.

Alkohol i sig gör så att hjärtat slår snabbare, taurinet påverkar inte matspjältningen så vitt jag vet så det där är bara något som folk sprider vidare utan egentlig grund.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Nej men seriöst så är det som andra redan sagt mängden alkohol som påverkar fyllan, och ren sprit är det som funkar bäst.

Alkohol i sig gör så att hjärtat slår snabbare, taurinet påverkar inte matspjältningen så vitt jag vet så det där är bara något som folk sprider vidare utan egentlig grund.

Okej då trodde de, jag tyckte iaf att ja blev snabbare full på de när ja blandade boost & vodka, blev mer full än vanligt och hamnade på intensiven efter 1 liter vodka och 2-3 boost för de borde man ju inte få lite över 3 promile på. 🙂


   
SvaraCitera